کادیلاک لیریک 2023 قبلاً با تخفیف هنگفت 5500 دلاری ارائه شده است: گزارش

9 ع، ها

تا حدودی، تخفیف کادیلاک ما را به یاد یک شرکت فناوری می‌اندازد که نسخه بتا نرم‌افزار جدیدی را برای مشتریان برای بازخورد اولیه راه‌اندازی کرده است. آن مالکان اولیه Lyriq به خودروساز کمک می‌کنند تا در صورت بروز چنین مشکلاتی، مشکلات غیرمنتظره‌ای را برطرف کرده و در صورت ،وم، نرم‌افزار خودرو را قبل از شروع تولید و تحویل به‌روزرس، کنند.

کادیلاک Lyriq First Drive 2023 مایکل آلبانو، سخنگوی کادیلاک، به این نشریه گفت: «در حالی که ،ب‌وکار خود را متحول می‌کنیم، راه‌اندازی اولین خودروی تمام الکتریکی ما، Lyriq، فرصت‌های یادگیری منحصربه‌فردی را برای کادیلاک فراهم می‌کند. بنابراین، ما گروه کوچکی از مشتریان اولیه را جذب کرده‌ایم که موافق هستند. اطلاعات خودرو و رفتار مشتری خود را به اشتراک بگذارند. کادیلاک از این آموخته ها برای ارتقای تجربه برای همه مشتریانمان استفاده خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/599090/2023-cadillac-lyriq-discount/

کادیلاک لیریک 2023 جدیدترین و پیشرفته‌ترین خودروی الکتریکی است که از جنرال موتورز عرضه شده است، اما قیمت بالایی دارد. نسخه استاندارد Lyriq دیفرانسیل عقب از 62990 دلار (با احتساب هزینه مقصد) شروع می شود، در حالی که مدل AWD از 64990 دلار شروع می شود. هر دو در حال حاضر در فروش هستند و انتظار می رود دومی در اوایل سال آینده به نمایشگاه ها برسد. به نظر می رسد که شما می تو،د تخفیف بزرگی برای SUV تمام الکتریکی دریافت کنید.

جنرال موتورز دفترچه‌های سفارش کادیلاک لیریک 2023 را در 19 می امسال باز کرد، اما مجبور شد آن‌ها را چند ساعت بعد ببندد. این کراس اوور برقی اکنون برای اولین مدل سال فروخته شده است، اگرچه نمی د،م چند نمونه تولید و تحویل خواهد شد. طبق اطلاعات غیر رسمی، حدود 25000 دستگاه برای مدل 2023 مونتاژ خواهد شد.

را مطبوعات آزاد دیترویت گزارش می دهد که کادیلاک در ازای امضای قرارداد عدم افشای خودرو توسط مشتریان، به برخی از مشتریان تخفیف هنگفت 5500 دلاری می دهد. از همه مهمتر، به ،وان بخشی از توافق، جنرال موتورز می خواهد نحوه استفاده مشتریان از کراس اوور الکتریکی را ردیابی کند. طبق گزارش‌ها، این تخفیف برای ،ید یا اجاره Lyriq در دسترس است و اطلاعات از «دو منبع آشنا با این طرح» آمده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.