کمپر لوکس کاراکات عمر RV را از خشکی به آب های آزاد گسترش می دهد

کاروان شناور Caracat 860

همانطور که یک قایق برقی و یک تری، به هم می‌پیوندند، Caracat به شما امکان می‌دهد هم در خشکی و هم در آب کمپ بزنید. این در سه اندازه، از 6.6 متر (21.7 فوت) تا 8.6 متر (28.2 فوت) عرضه می شود.

اما چرا وقتی می تو،د در همان موتورخانه این کار را انجام دهید، در یک مکان کمپینگ از راه دور توقف کنید؟ این ایده Caracat 860 است – یک کاتاماران کارو، که زاییده فکر شرکت آلم، به نام Schneider Caravaning است. این به جمعیت قایق‌های کوچک/وسایل نقلیه کمپینگ می‌پیوندد و م،ای اکتشاف را دوباره تعریف می‌کند.

16 ع، ها

مطابق با اطلس جدید، کاروان از 130000 یورو شروع می شود (حدود 129400 دلار با نرخ ارز فعلی) برای کوچکترین مدل.

این پول به شما یک فضای داخلی شیک با تزئینات چرمی و آلکانترا و یک کف چوب ساج می دهد. پلان طبقه شامل توالت و حمام، آشپزخانه و کاناپه های استراحت است که به اتاق خواب تبدیل می شوند. یک سقف خواب پاپ‌آپ نیز وجود دارد که بسته‌ای را ارائه می‌دهد که حدا،ر تا شش نفر را می‌خواباند.

بیش از 70 درصد از سطح سیاره ما را آب پوشانده است، که به این م،ی است که تنها یک چهارم آن برای وسایل نقلیه با چرخ در نظر گرفته شده است. اگر اهل زندگی RV هستید، به این م،ی است که مکان‌هایی که می‌تو،د به آن‌ها بروید در مقایسه با آنچه که زمین برای ارائه دارد محدود است.

در خشکی، کاراکات باید توسط یک کامیون یا SUV کشیده شود (ع،‌ها مرسدس بنز ک، G را نشان می‌دهند) اما روی آب، می‌تواند به تنهایی از طریق یک موتور برقی یا بنزینی Torqeedo با قدرت 8 تا 15 ، بخار حرکت کند. ارتقاء به یک موتور الکتریکی قوی تر یا یک موتور دیزل در دسترس است. انرژی آنبورد از باتری های دارای شارژر تامین می شود، اما می توان آن را با استفاده از پنل خورشیدی 200 وات Tomatech افزایش داد.

تصاویر زنده اعتبار ع،: CC Weiss / New Atlas

برای لذت بردن از آب های آزاد، Caracat همچنین دارای یک بالکن کوچک در کمان و یک عرشه عقب است. همچنین یک سکوی استراحت در بالا وجود دارد که دارای یک سایبان قابل نصب است.


منبع: https://www.motor1.com/news/608121/caracat-caravan-catamaran-floating-motor،me/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.