داستان تجاری خنده دار VW ID.4، ID.5 GTX از 12 سال پیش ادامه دارد

بیرون از قدیمی، با جدید – این موضوع آ،ین تبلیغات فول، واگن است. اگر موضوع آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که تبلیغات قبلی فول،‌واگن در سال 2010 را ادامه می‌دهد، اما با تغییری که مطابق با روایت فعلی تغییر به خودروهای الکتریکی است.

بدیهی است که فول،‌واگن می‌خواهد تبلیغ کند که می‌تو،د با خودروهای الکتریکی خود، به‌ویژه ID.4 GTX و ID.5 GTX، مانند خودروهایی که با موتورهای احتراق داخلی کار می‌کنند، سرگرم شوید. به ،وان نسخه با کارایی بالا خودروهای برقی آلم،، ما از این حرکت شگفت زده نشدیم.

آگهی تجاری جدید، که در بالای این صفحه تعبیه شده است، مربوط به زم، است که پدر و پسر از خیابان خارج شدند. بازیگران متفاوت هستند، اما شما فوراً ارتباط بین تبلیغات قدیمی و جدید را دریافت خواهید کرد.

قابل درک است که این خانم دلتنگ گلف قدیمی اش شده است. او از فروش ماشین احساس بدی داشت و حتی برای بزرگداشت هاچ ، قرمزش آن را روی بازو خالکوبی کرد. سپس او در یک نمایشگاه VW ID.4 GTX را دید و تصمیم گرفت آن را برای یک چرخش خارج کند… به م،ای واقعی کلمه. شعار فول، واگن “انرژی را برگرد،د” به خوبی با این موضوع مطابقت دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/627415/volkswagen-id4-id5-gtx-commercial/

تبلیغات قدیمی (جاسازی شده در زیر) یک خانم مسن را نشان می دهد که فول، واگن گلف مورد علاقه خود را به یک نوجوان می فروشد. همانطور که پدر (احتمالاً) وسیله نقلیه دست دوم را بازرسی می کرد، در این ویدئو فلاش ، هایی از مالک در حال تفریح ​​نامطمئن با ماشین درج شد. با وجود این، تبلیغ می‌خواست قابلیت اطمینان گلف‌ها را به رخ ،شد کمی سوء استفاده از صاحبان آن

VW ID.4 GTX دارای یک راه اندازی دو موتوره، یک موتور در هر محور است که در مجموع 295 ، بخار (220 کیلووات) و 346 پوند فوت (470 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این خودرو می تواند از حالت س، کامل در 6.2 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد و حدا،ر سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 112 مایل در ساعت (180 کیلومتر در ساعت) محدود شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.