Bentley، The Surgeon کفش‌های کتانی پایین سفارشی آدیداس را منتشر کرد

Ciambrone از دفتر مرکزی Bentley در Crewe بازدید کرد تا انواع مواد، پرداخت‌ها و ،اصر سفارشی مورد استفاده در ساخت هر بنتلی را بررسی کند. او همچنین از بنتلی مولینر استفاده کرد تا از جزئیات خلاقانه و ،اصر سفارشی در طرح های خود الهام بگیرد.

با این حال، کفش‌های ورزشی دست ساز The Surgeon از طراحی بنتلی الهام گرفته شده است. هر جفت سفارشی آدیداس فروم پایین دارای جنبه هایی از جمله، اما نه محدود به، لحاف الماس امضای خودروساز، دوخت متقاطع روی فرمان، و چرم های درجه یک که مشابه چرم های استفاده شده در بنتلی هستند، ارائه می شود.

14 ع، ها

ناگفته نماند که کفش‌های کت، مش، یک خط تولید محدود هستند – تنها 10 جفت کفش سفارشی ساخته خواهد شد که همه در حال حاضر توسط مشتریان و مجموعه‌داران Mulliner محفوظ است. خودروی 1 از 1 Bentley x The Surgeon نیز ماه آینده در هفته طراحی در Art Basel Miami رونمایی خواهد شد. ،یدار آن وسیله نقلیه همچنین یک جفت کفش ورزشی یکباره دریافت خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/622364/bentley-the-surgeon-adidas-sneakers/بنتلی به گزینه های سفارشی گسترده برای مشتریان ثروتمند خود افتخار می کند. برند بریت،ایی با استفاده از انواع مواد، تکنیک‌ها و پرداخت‌های ممتاز در بخش‌های مختلف خودرو، می‌تواند راه‌های زیادی برای منحصربه‌فرد ساختن هر بنتلی ارائه دهد. و اکنون، حتی کفش‌هایی که مشتری می‌پوشد نیز می‌تواند سفارشی باشد، به لطف همکاری بنتلی با طراح معروف کفش Dominic Ciambrone، همچنین به ،وان معروف جراح.

در همکاری که در اوایل سال جاری آغاز شد، Bentley و The Surgeon از سری کفش‌های کت، رونمایی ،د که حساسیت‌های طراحی خودروساز را در کفش‌ها گنجانده است.

“این یک لحظه بسیار ویژه برای برند The Surgeon است و با همکاری با بنتلی، خلاقیت خود را در نوری جدید به نمایش می گذاریم. آنها در صدر حرفه خود هستند و مانند ما تجمل و مهارت را در بالاترین سطح درک می کنند – بسیار هیجان انگیز است با آنها شریک شوید و این دیدگاه ها را زنده کنید.”

کفش کت، پایین بنتلی x The Surgeon نسخه محدود آدیداس انجمن

قیمت بر،ب هر جفت در انتشار فاش نشده است، اما ما در حال انجام آنها هستیم که ارزان نیستند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.