EarthCruiser مدل شاسی دو کابین را برای مشتریانی که خارج از جاده کار می کنند معرفی کرد

Terranova خط دیگر محصولات EarthCruiser است. این مدل های شاسی بلند یک تنی دارای یک کمپر جایگزین تخت بار هستند. این ویژگی ها شامل یک سقف پاپ آپ است که افراد با قد 6 فوت و 5 اینچ می توانند در داخل بایستند. بخش توسعه یافته دارای هشت پنجره برای اجازه دادن نور بیشتر به داخل کابین است. در داخل، یک تشک با سایز ملکه و یک ،مت نشیمن برای چهار نفر وجود دارد که به تخت دیگری تبدیل می شود. یک آشپزخانه کوچک شامل سینک، اجاق گاز، و یخچال است.


منبع: https://www.motor1.com/news/623197/earthcruiser-core-double-cab-debut/شاسی این خودرو بر اساس ایسوزو NPR ساخته شده است. قدرت با موتور 6.6 لیتری V8 با قدرت 350 ، بخار (261 کیلووات) و 425 پوند فوت (576 نیوتن متر) گشتاور ارائه می شود. این پیشرانه از یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک و یک جعبه انتقال دو سرعته تشکیل شده است. سیستم چهار چرخ متحرک شامل دیفرانسیل قفل جلو و عقب است.

در آوریل 2022، EarthCruiser از پلتفرم قبلی Fuso به Isuzu NPR Series Cl، 4 تغییر مکان داد. این شرکت قصد داشت از این شاسی برای مدل های EXP، FX و Core خود استفاده کند. این شرکت شاسی را با سیستم چهار چرخ متحرک خود، شامل قطعاتی مانند جعبه انتقال اطلس، محورهای فیوژن و دیفرانسیل قفل آبرن، مجهز کرد.

با پیکربندی کابین شاسی، ،یداران می توانند ،مت عقب را برای هر کاری که نیاز دارند، تج، کنند. برای مثال، مدل‌های Core EarthCruiser در حال حاضر در چندین بخش آتش‌نش، اورگان در خدمت هستند. آنها وظایفی مانند خودروهای نجات آب محور بالا را انجام می دهند.

EarthCruiser در ساخت وسایل نقلیه آفرود سطح بالا و بسیار ناهموار تخصص دارد. جدیدترین پیشنهاد این شرکت در ایالات متحده، شاسی Core Dual Cab است که فضایی برای شش نفر دارد و بخش عقبی آن برای چندین کاربرد، مانند اطفاء حریق در جنگل ها یا عملیات نجات، قابل تطبیق است.

EarthCruiser شاسی Core Dual Cab را با فنرهای برگی تنظیم شده سفارشی و شوک های عملکردی تج، می کند. در هر دو انتها ا،ل های زنده وجود دارد. هر گوشه دارای یک ترمز دیسکی با هواکش با کالیپر دو پیستونی است. اندازه روتورها 13.7 اینچ در جلو و 13 اینچ در عقب است.

شاسی ارث کروزر هسته ای دو کابین

5 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.