GMC Sierra Denali EV ارزان تر از حد انتظار خواهد بود

GMC Sierra Denali EV ارزان تر از حد انتظار خواهد بود

GMC Sierra Denali EV در اکتبر 2022 عرضه شد و طبق بی،ه مطبوعاتی اولیه، MSRP اولیه آن با احتساب مقصد، 108695 دلار بود. این برای تریم نسخه 1 پرقدرت بود که دارای یک پیشرانه دو موتوره با 754 ، بخار قدرت و برد 400 مایل بود. قرار بود در اوایل سال 2024 به فروش برسد، اما از آن زمان همه چیز تغییر کرده است – عمدتاً برای بهتر شدن.

با آن بر،ب قیمت شروع می شود که اکنون 99495 دلار است. یکی از سخنگویان GMC به ما توضیح داد که قیمت شش رقمی اولیه در واقع فقط یک ،ن است که اکنون برای محصول نهایی به سمت پایین بازنگری شده است. هزینه مقصد نیز شامل می شود، به این م،ی که نسخه 1 رسما یک کامیون پنج رقمی است. دلایل خاصی برای این تغییر ذکر نشده است، اما بر ،ی پوشیده نیست که چشم انداز خودروهای برقی طی 18 ماه از زمان معرفی Sierra EV تغییر کرده است. فورد قیمت و تولید F-150 لایتنینگ را کاهش داده است و Cybertruck نیز در نهایت در ،یب قرار دارد – قیمت قابل توجهی دارد. بالاتر از آنچه در ابتدا وعده داده شده بود

2024 GMC Sierra EV Denali Edition 1 Towing

17 ع، ها

GMC نیز نوید قابلیت های بیشتری را برای Sierra EV می دهد. ،ن های برد برای تریم نسخه 1 تا 440 مایل است که 10 درصد نسبت به رقم اولیه افزایش یافته است. شایان ذکر است که برد ،نی از جنرال موتورز در مقابل ارقام EPA است، اما به طور قابل توجهی بهتر از F-150 Lightning و Cybertruck است و همچنین از Rivian R1T نیز ش،ت می‌دهد. GMC از “بهینه سازی پلتفرم GM Ultium” به ،وان مبنای افزایش نام می برد.

Sierra EV Denali Edition 1 با حدا،ر ظرفیت یدک کشی ،نی 10000 پوند و ظرفیت بار 1450 پوند راه اندازی می شود که همچنین از ،ن های پرتاب پیشی گرفته است. تمرین کامیون به این روش مطمئناً بر برد تأثیر می گذارد، اما GMC به ما یادآوری می کند که Sierra EV می تواند تا 350 کیلووات شارژ سریع داشته باشد و در عرض 10 دقیقه 100 مایل برد را به دست آورد.

تنها خبر بد، بازه زم، تحویل Sierra EV است. مشتریان به جای اوایل سال 2024، کامیون‌های Edition 1 خود را در تابستان دریافت خواهند کرد. کل نسخه در حال حاضر فروخته شده است، اما GMC دقیقاً تعداد نسخه 1 را به اشتراک نمی گذارد. در مورد سایر تریم های EV Sierra، قیمت و در دسترس بودن در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.

منبع: https://www.motor1.com/news/716301/gmc-sierra-denali-ev-price-drop-range-increase/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.