McLaren Building 12 SLR Race Car Restomods به قیمت 350 هزار دلار خودرو اهداکننده پلاس

فلش فوروارد تا سال 2022. مک لارن هنوز با SLR تمام نشده است – عملیات ویژه مک لارن (MSO) به دارندگان SLR دومین شکاف در 722 GT را ارائه می دهد. در خارج، شما تمام ویژگی های هوازی را دریافت می کنید که دوربین SLR متمایز را به یک کپی از ماشین مسابقه تبدیل می کند. در زیر، برخی به‌روزرس،‌های مک،کی مختصر باعث می‌شود آن را بیشتر شبیه به یک خودروی مسابقه‌ای حس کنید. اما در داخل، این یک تجمل ناب جاده ای است. نام آن SLR HDK توسط MSO است، و اگر یک SLR استاندارد با 350000 دلار در جعبه دستکش تحویل دهید، MSO برای شما یکی خواهد ساخت. شاید.

م، خوشبین، یکی از علاقمندان مشهور مک لارن SLR، چندین مورد از این خودروها را دارد، و او در ویدیوی بالای مقاله، بینشی از این دنیای بسیار منحصر به فرد ارائه می دهد. او چندین ماه پیش یک دستگاه SLR را برای تبدیل به سراسر حوض ارسال کرد که شامل نمای های جلو و عقب جدید، قوس چرخ های عقب جدید، ا،تنشن های رکاب جانبی، اسپوی، لب، دیفیوزر عقب، چرخ های جدید و البته بال بزرگ است. می توان آن را در هر رنگی داشت، اگرچه همه آنها با نشان های ویژه ارائه می شوند.

مرسدس بنز SLR مک لارن یک ابرخودروی بسیار خاص است. بیش از 2100 دستگاه در طول تولید آن تا دهه 2000 ساخته شد، از جمله یک مدل خاص به نام نسخه 722 به افتخار سر استرلینگ ماس. این منجر به یک نسخه مخصوص پیست به نام 722 GT شد که فضای داخلی مجلل خود را از دست داد و صرفاً بر حرکت سریع تمرکز داشت. فقط 21 تا ساخته شد.

ارتقای مک،کی شامل یک بسته هندلینگ برای سیستم تعلیق، فرمان جدید و یک سیستم اگزوز جدید با یک سوپاپ بای پس است که به V8 سوپرشارژ 5.4 لیتری اجازه می‌دهد با اقتدار آواز بخواند. و به جای خالی ، فضای داخلی، گلخانه SLR HDK با تزئینات تازه بهبود یافته است. این جاده قانونی است و از آنچه ما جمع آوری می کنیم، بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد.

طبق این ویدیو، ارتقاهای دیگری نیز برای این خودرو وجود دارد، اما جزئیات ارائه نشده است و مک لارن MSO هیچ اطلاعات رسمی در دسترس ندارد. همچنین چیزی است که برای همه با ماشین و پول نقد در دسترس نیست، همانطور که خوشبین می گوید فقط 12 دستگاه ساخته خواهد شد. او یکی را دریافت می‌کند، بنابراین می‌توان گفت که پس از تحویل با یک ویدیو برمی‌گردد.


منبع: https://www.motor1.com/news/601779/mclaren-building-12-slr-race-car-replicas/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.