آئودی سهام اقلیت ساوبر را قبل از ورود به فرمول 2026 می خرد

آئودی در حال حاضر در حال گسترش سایت تولید خود در Neuburg است، جایی که برنامه LMP1 آن در مسابقات جه، استقامت FIA در گذشته توسعه یافته بود. انتظار می رود که بازسازی کارخانه تا سه ماهه اول سال 2024 به پایان برسد، زم، که همکاری آئودی و ساوبر به مرحله جدیدی منتقل شود. تا آن زمان، همکاران ما در Motorsport.com گزارش، ساوبر به توافق فعلی خود با آلفارومئو قبل از تغییر به قدرت آئودی در سال 2026 ادامه خواهد داد. این خودروساز آلم، نیز به ،ه خود قصد دارد اولین آزمایشات خود را با پیشرانه جدید در سال 2025 انجام دهد.

انتظار می رود در ماه های آینده جزئیات بیشتری در مورد همکاری آئودی و گروه ساوبر ارائه شود. در حال حاضر، تیم F1 به برندسازی آلفارومئو ادامه خواهد داد، اما اعتقاد بر این است که برای فصل‌های 2024 و 2025 فقط ساوبر نامیده می‌شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/640750/audi-buys-sauber-stake/آئودی F1 2026

در اکتبر سال گذشته، آئودی و ساوبر اعلام ،د که این خودروساز آلم، موتورهای تیم فرمول 1 را از سال 2026 تامین خواهد کرد. فصلی که به سوخت کاملاً مصنوعی برای موتورهای احتراقی تغییر می‌کند. امروز آئودی رسماً سهام اقلیت گروه ساوبر را به ،وان گام بعدی منطقی در همکاری بین دو طرف ،یداری می کند.

در مورد قو،ن جدید فرمول 1 برای سال 2026، تغییر بزرگ این است که موتور با سوخت های 100 درصد پایدار که از کارخانه های غیرغذایی، ، های شهری یا جذب کربن تامین می شود، کار می کند. همچنین قو،ن جدید تصریح می کند که حدا،ر قدرت موتور الکتریکی از 160 ، بخار فعلی (120 کیلووات) به 470 ، بخار (350 کیلووات) افزایش می یابد. حدا،ر توان موتور 1.6 لیتری V6 توربوشارژ در حدود 850 ، بخار (635 کیلووات) دست نخورده باقی خواهد ماند.

جزئیاتی در مورد جنبه مالی این معامله وجود ندارد، اما ساوبر این را “نقطه عطف مهمی در راه ورود آئودی به فرمول 1” می‌داند. با این حال، ما به طور قطع می د،م که تأسیسات Hinwil Sauber با یک تونل باد پیشرفته توسط آئودی برای برنامه F1 خود استفاده خواهد شد، اما واحد قدرت این برند برای رقابت در یک کارخانه جداگانه در Neuburg توسعه خواهد یافت. سایت der Donau در ناحیه Neuburg-Schrobenhausen در آلمان.

28 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.