آئودی A3 جدید با اشتراک‌های داخل خودرو سر و سامان دارد

آئودی A3 جدید با اشتراک‌های داخل خودرو سر و سامان دارد

آئودی A3 یک بازمانده است. این خودروی لو، جمع و جور از سال 1996 به هر شکلی وجود داشته است و نسخه به روز شده آن برای مدل سال 2025 به ایالات متحده می آید. اما مملو از اشتراک‌های آزاردهنده داخل خودرو است.

در نگاه اول، این A3 جدید بسیار شبیه خودرویی است که جایگزین آن شده است. جلوپنجره شش ضلعی Singleframe – مطابق با جدیدترین طراحی‌های آئودی – بزرگترین تغییر آن است که با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در پایه سپر، لوگوی آئودی در بالای دماغه، و چراغ‌های LED و ماتریسی LED تازه‌سازی شده با چهار علامت روشنایی قابل تنظیم در روز همراه شده است. . طراحی سپر عقب، با الهام از RS3، دارای یک چراغ عقب LED جدید، یک قطعه مشکی برجسته و یک درج مش، در پایه است.

آئودی A3 سدان 2025

درون جایی است که همه چیز جالب می شود. همان صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی و خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی سال گذشته منتقل شد، اما اکنون باید برای ویژگی‌های اساسی مانند کمک نور بالا، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای، کروز تطبیقی ​​هزینه اشتراک داخل خودرو بپردازید. کنترل و ادغام گوشی هوشمند

فقط با ارتقاء به سیستم ناوبری MMI می تو،د به فروشگاه برنامه دسترسی پیدا کنید. از آنجا، آئودی شما را مجبور به افزودنی هایی مانند کروز کنترل تطبیقی ​​یا Apple CarPlay و Android Auto برای اشتراک یک ماهه، شش ماهه، یک ساله یا سه ساله می کند. یا فقط می‌تو،د هر یک از این ویژگی‌ها را به‌طور دائم ،یداری کنید – اگرچه آئودی قیمت آن را اعلام نمی‌کند.

لازم به ذکر است که این مدل اشتراک برای ویژگی ها برای A3 با مشخصات اروپایی اعمال می شود. آئودی مشخص نمی‌کند که آیا این اشتراک‌های درون خودرو در زم، که این خودرو در سال 2025 به فروش می‌رسد، به ایالات متحده نیز راه پیدا می‌کند یا خیر.

آئودی A3 سدان 2025

از نظر بصری، کابین ا،راً ی،ان به نظر می رسد، اما برخی تغییرات ظریف وجود دارد. تعویض دنده از قبل کوچکتر از A3 قبلی اکنون باریک‌تر است و با کنسول مرکزی ،یب می‌شود، درج‌های پارچه‌ای جدید با ،اصر رعد و برق پانل‌های درها را می‌پوشانند، و نورپردازی تزئینی کابین اکنون دارای 30 گزینه رنگی است.

آئودی مشخصات خاصی را در مورد موتورهای بازار ایالات متحده ارائه نمی کند، اما آئودی A3 پایه در اروپا با یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر هیب، ملایم با قدرت 148 ، بخار با گیر،س هفت سرعته اتوماتیک یا شش سرعته دستی عرضه خواهد شد. انتقال. یک مدل دیزلی 35 TDI همان 148 ، بخار قدرت خواهد داشت و یک مدل پلاگین هیب، نیز در پایان سال عرضه خواهد شد.

همچنین برای اروپا یک تریم جدید بسیار زیبا به نام A3 Allstreet وجود دارد. این هاچ ، پنج در که شبیه یک کراس اوور است، دارای جلوپنجره مشکی مات، شیارهای جلو و عقب شبیه به صفحات لغزنده و تزئینات پ،تیکی در اطراف چاه چرخ است. Allstreet 1.2 اینچ بالاتر از A3 استاندارد است و سواری نرم تری دارد. مجموعه ای از چرخ های 17 اینچی به صورت استاندارد ارائه می شود، اما کفش های 18 و 19 اینچی نیز موجود است.

آئودی A3 آل استریت
آئودی A3 آل استریت

هر دو Allstreet و A3 Sportback استاندارد دارای 13.4 فوت مکعب فضای در پشت صندلی‌های عقب هستند و تا 42.4 مکعب فضا با صندلی‌های عقب به صورت صاف تا شده است. درب عقب برقی به ،وان یک آپشن موجود است.

آئودی قیمت A3 را برای ایالات متحده اعلام نکرده است، اما اسپورت ، از 35650 یورو (حدود 39000 دلار) شروع می شود و سدان نیز 800 یورو اضافی (875 دلار) است. قیمت جدید A3 Allstreet 37450 یورو (41000 دلار) است.

منبع: https://www.motor1.com/news/711957/2025-audi-a3-in-car-subscriptions/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.