آئودی RS Q5 احتمالی با برق هیبریدی پلاگین

بر ،ی پوشیده نیست که آئودی در حال کار بر روی بازسازی کامل کراس اوور محبوب Q5 است. قرار است در سال آینده رونمایی شود و ما قبلاً چندین نمونه اولیه را که به زبان طراحی جدید اشاره می کنند، جاسوسی کرده ایم. تغییرات عظیمی در زیر پوست نیز ایجاد خواهد شد و اساساً هر موتوری الکتریکی خواهد شد. این احتمالاً شامل پیشرانه RS Q5 نیز می شود که می تواند از نوع پلاگین باشد.

12 ع، ها

چیز دیگری در حال حاضر مشخص نیست و ما هنوز اعداد قدرت و عملکرد را در دسترس نداریم. با این حال، Motor.es گزارش می دهد که کراس اوور عملکردی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و برای عرضه در بازار قبل از نیمه دوم سال 2024 آماده نخواهد بود. ما انتظار داریم در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بیاموزیم، پس با ما همراه باشید.

ما ع، های جاسوسی جدیدی از دوستانمان داریم Motor.es، که ما معتقدیم یک نمونه اولیه هیب، پلاگین را نشان می دهد. این بدیهی است که Q5 جدید است – می توان آن را از طراحی نمای جلو تشخیص داد – و یک پورت شارژ در گلگیر عقب سمت راست خودرو وجود دارد. نمونه اولیه کاملاً استتار شده است و دیدن جزئیات کوچک دشوار است، اگرچه همکاران ما در Motor.es باور کنید که این در واقع یک ماشین با مارک RS است.

در حال حاضر هیچ چیز قابل تایید نیست، اما عکاسی که این ع، ها را در ج، اروپا گرفته است (پیوست شده در بالا) به ما گفت که این کراس اوور اسپرت با دو خودروی آئودی RS دیگر در حال آزمایش است – یک RS4 و یک RS7. ممکن است بپرسید که آیا این واقعاً یک RS Q5 است یا خیر، اما مرد ما همچنین به ما گفت که خودروی آزمایشی هنگام شتاب گیری صدای بسیار واضحی دارد، که یک اشاره قوی است که این در واقع یک مدل عملکردی است.

ع، جاسوسی آئودی RS Q5 PHEV


منبع: https://www.motor1.com/news/611069/audi-rs-q5-phev-spied/

اما چه چیزی RS Q5 جدید را تامین می کند؟ Motor.es حدس می‌زند که قدرت را نسخه برقی واحد 2.9 لیتری توئین توربو V6 موجود تامین می‌کند. ما انتظار داریم، اگر درست باشد، پیشرانه به جای کارایی، روی عملکرد تمرکز کند و این می تواند این واقعیت را توضیح دهد که احتمالاً مجهز به باتری کوچکی است که فقط حدود 12 مایل (20 کیلومتر) برد الکتریکی را ارائه می دهد. موتور الکتریکی نیز به ،ه خود به شتاب گیری کمک می کند و هنگامی که پدال به زمین برخورد می کند، یک تقویت فوری ایجاد می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.