آئودی S3 جدید در نهایت قدرتمندتر از گلف R است

آئودی S3 جدید در نهایت قدرتمندتر از گلف R است

همیشه عجیب بود که فول، واگن گلف R قدرت بیشتری نسبت به آئودی S3 شیک‌تر (و کمی گران‌تر) داشت. اما دیگر اینطور نیست. سدان اسپرت اینگولشتات برای مدل سال 2025 فیس لیفت میانه سیکل را دریافت می کند که ، بخار بیشتر و مقداری گشتاور اضافی را برای راه اندازی به ارمغان می آورد.

در قلب آئودی S3 2025 یک موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ ارتقا یافته قرار دارد که 328 ، بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور ،نی دارد. این افزایش 22 ، بخاری و 15 پوند فوت، برای قوی تر ، S3 از گلف R (315 ، بخار و 295 پوند فوت) – در حال حاضر کافی است. هات‌هچ فول،‌واگن قرار است در اوا، امسال فیس لیفت شود، بنابراین ممکن است مقداری قدرت اضافی نیز در آنجا برنامه‌ریزی شود. در اروپا، نسخه های ویژه با 328 ، بخار وجود دارد که با S3 جدید مطابقت دارد.

آئودی S3 2025

ت،یم‌کننده گشتاور عقب RS3 به مشتق عملکرد پایین‌تر می‌رسد. این فناوری توزیع گشتاور کاملاً متغیر را بین چرخ های عقب امکان پذیر می کند. در ارتباط با حالت داینامیک پ، که به تازگی اضافه شده است، خودرو حدا،ر گشتاور ممکن را به محور عقب می فرستد تا تجربه ای شاد از دم داشته باشید. آئودی آن را حالت دریفت اختصاصی نمی‌نامد، اما اشاره می‌کند که S3 اکنون تمایل به بیش فرم، در زم، که اسپورت‌ترین تنظیمات فعال است، دارد.

در جاهای دیگر، موتور 2.0 TFSI در دور موتور 1300 دور در دقیقه (با افزایش 200 دور در دقیقه) برای عملکرد بهتر خارج از خط کار می کند و مهندسان پاسخ دریچه گاز را حتی مستقیم تر کرده اند. علاوه بر این، نسبت‌های دنده‌ها کمی کوتاه‌تر از قبل هستند و S3 جدید دیرتر تعویض می‌کند و زودتر دنده‌ها را پایین می‌آورد تا دور در دقیقه بالاتر را برای در دسترس بودن قدرت بیشتر حفظ کند.

4.4 ث،ه طول می کشد تا از حالت س، به سرعت 60 مایل در ساعت برسد، که یک دهم ث،ه سریعتر از S3 2024 است. حدا،ر سرعت بدون تغییر باقی می ماند، در 155 مایل در ساعت. در حال حاضر تایرهای عملکرد فالکن 235/35 برای چرخ‌های 19 اینچی به همراه ترمزهای جلو بزرگتر با دیسک‌های سوراخ‌دار و کالیپرهای دو پیستونه جدید وجود دارد. آئودی همچنین سیستم کنترل پایداری الکترونیکی S3 و یاتاقان‌های سفت‌تر را برای تعلیق جناغی به منظور بهبود هندلینگ تعبیه کرده است.

آئودی S3 2025
آئودی S3 2025

مانند قبل، ما فقط طعم چهار در را در ایالات متحده دریافت می کنیم، اما اسپورت ، پنج در نیز در اروپا به روز می شود. تغییرات ظاهری ظریفی برای هماهنگ ، S3 با A3 2025 که اخیراً عرضه شده است، وجود دارد. با انتخاب از بین چهار طرح از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی، چراغ‌های LED قابل تنظیم در روز را دریافت می‌کند. چراغ‌های عقب ،میشن متفاوتی را هنگام قفل/باز ، قفل ماشین نشان می‌دهند و چهار رنگ تازه وجود دارد: آبی آسکاری، سبز ناحیه، سفید Arkona و قرمز پیشرو.

یک بسته روشنایی محیطی در ایالات متحده استاندارد خواهد بود، اما فرمان کف تخت هزینه اضافی برای شما خواهد داشت. برخلاف گلف R، هنوز دکمه های فیزیکی زیادی در زیر صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی وجود دارد. با 2025MY، نور کانتور LED به کنسول وسط و جا لیو، اضافه شده است. علاوه بر این، پنل پارچه ای جدید برای درهای جلو 300 بار لیزر شده و دارای نور پس زمینه است.

آئودی S3 2025

جزئیات قیمت هنوز فاش نشده است، اما نسخه قدیمی پس از در نظر گرفتن هزینه مقصد، به قیمت 48495 دلار فروخته شد.

در زیر تصاویری از آئودی S3 اسپورت ، 2025 که برای آمریکا من، نیست، پیوست شده است.

منبع: https://www.motor1.com/news/715275/2025-audi-s3-debut-specs/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.