قرارداد تامین باتری BMW-Rimac یک لحظه کامل برای Mate Rimac است

قرارداد تامین باتری BMW-Rimac یک لحظه کامل برای Mate Rimac است

گروه BMW امروز اعلام کرد که با Rimac Technology برای توسعه و تولید فناوری باتری های ولتاژ بالا همکاری می کند. جزئیات خاص کمیاب است، اما مدل‌های آینده گروه BMW را که در نیمه دوم این دهه وارد بازار خواهند شد، قدرت خواهند داد.

این پیوند لحظه مهمی برای Rimac Technology، بخشی از گروه Rimac است. به گفته BMW، این شرکت در حال تبدیل شدن به یک “تامین کننده با حجم بالا در ردیف 1” برای وسایل نقلیه الکتریکی با باتری است.

میت ریماک در فیس بوک گفت که این قرارداد «اهمیت ویژه ای دارد – به دلیل پیچیدگی و پیشرفت محصول، اندازه قرارداد توافق شده، و اعتمادی که BMW به ما می دهد، اما همچنین برای شخص من».

غول کروات خودروهای برقی در سال 2008 شروع به کار کرد و اولین پروژه خود را آغاز کرد: تبدیل یک ب ام و سری 3 از نسل E30 1984 به محرک کاملاً الکتریکی. این پروژه بود که ریماک را از کار انداخت و در نهایت منجر به تبدیل شدن او به یکی از بزرگترین مبتکران در بخش خودروهای الکتریکی شد. او علاوه بر اینکه رئیس بزرگ شرکت خودش است، بوگاتی را نیز اداره می کند. مسیر شغلی بدی نیست.

ریماک قبلاً بخش بزرگی از پردیس خود در کرواسی را به تولید باتری BMW اختصاص داده است. فضا کم است، بنابراین شرکت در حال برنامه ریزی یک کارخانه جدید است. به گفته رئیس این شرکت، ممکن است این بزرگترین قرارداد در تاریخ کشور باشد.

ریماک 15 سال است که در حال فعالیت است و اولین کانسپت خود، کانسپت وان را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 معرفی کرده است. این در نهایت منجر به تولید یک خودروی تولیدی به نام Nevera شد که در سال 2022 از Rimac Automobili وارد شد، یک سال پس از پیوستن شرکت EV به نیروهای بوگاتی برای تشکیل بوگاتی ریماک. این شرکت در حال حاضر در حال توسعه یک V-16 هیب، برای جانشین Chiron است.

BMW در اطلاعیه خود بر تخصص ریماک در تولید بسته های باتری، محورهای الکترونیکی و نرم افزار تاکید کرده است. ما دامنه مشارکت را نمی د،م، اما برای دیدن نتایج لازم نیست خیلی منتظر بم،م. این دو «در مرحله بعد» اطلاعات بیشتری را منتشر خواهند کرد.

منبع: https://www.motor1.com/news/715498/rimac-bmw-partner-،uce-batteries/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.