استون مارتین اولین مجموعه NFT را معرفی کرد

این واقعاً قابل توجه است [our] استفان باودت، بنیانگذار و مدیر عامل کارخانه The Tiny Di،al Factory، اظهار داشت: چشم انداز به شدت با یکی از خودروسازان پیشرو جهان در استون مارتین طنین انداز شده است – آنقدر که آنها تصمیم گرفته اند اولین خودروهای NFT خود را با ما عرضه کنند. ما هنوز در آغاز سفر خود هستیم، اما مطمئن هستیم که Infinite Drive تبدیل به یک پوستر برای استفاده م،ی‌دار از فناوری web3 در بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال کل،یونی خواهد شد.»

اولین مجموعه NFT استون مارتین شامل Vantage V8 فعلی، ماشین مسابقه Vantage GT3 و Vantage V8 1980 است که در پانزدهمین فیلم جیمز باند نیز به نمایش درآمد. The Living Daylights. موج اول خودروهای NFT در مجموع شامل 3000 دستگاه خواهد بود که از 19 دسامبر (لیست سفید) و 19 دسامبر (فروش عمومی) به صورت زنده عرضه خواهند شد. هر سه خودرو در بلاک چین Polygon برای ،ید و مسابقه در نسل بعدی متاورس موبایل Infinite Drive در دسترس خواهند بود.

بسیاری از خودروسازان از جمله لامبورگینی، پورشه و شورلت اکنون در بازی NFT (توکن های غیرقابل تعویض) هستند. استون مارتین که اولین مجموعه NFT خود را با همکاری The Tiny Di،al Factory طراحی کرده است، برای اولین بار به آنها ملحق می شود. در مجموع 3000 NFT از 18 دسامبر امسال در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/626910/aston-martin-nft-collection/

استون مارتین اطمینان می دهد که هر NFT کاملاً مطابق با همتای واقعی خود ساخته شده است. بهترین بخش این است که این ماشین های مجازی واقعاً می توانند در آلفای بسته متاورس Infinite Drive در iOS و Android استفاده شوند. در آلفا، دارندگان NFT می توانند مجموعه های خود را مشاهده کنند و در مسیرهای دارای مجوز رسمی با یکدیگر مسابقه دهند. از اوایل سال 2023، بازی کامل با ویژگی‌هایی مانند بازار NFT، رویدادهای فصلی و محیطی که در آن کاربران می‌توانند ماشین‌های خود را به سایر بازیکنان اجاره دهند، رایگان برای iOS و Android خواهد بود.

The Tiny Di،al Factory یک توسعه دهنده و ناشر است که همچنین خالق Infinite Drive است. این اولین پلت فرم مسابقه ای NFT موبایل و متاورس علاقه مندان به اتومبیل است که به شما امکان می دهد اتومبیل هایی را از محبوب ترین و معتبرترین برندهای صنعت خودرو جمع آوری کنید. این شرکت برای همکاری جدید خود با این خودروساز بریت،ایی، سه خودروی چشمگیر را به دنیای موبایل خواهد آورد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.