انفجار مرسدس AMG E63 S واگن 2023 در اتوبان با سرعت 188 مایل در ساعت

در اوایل سال جاری، مرسدس بنز E63 S Final Edition را در حالی که این خودروساز برای عرضه نسل بعدی آماده می‌کند، عرضه کرد. این آ،ین ک، E با پیشرانه V8 خواهد بود زیرا این شرکت از موتورهای احتراقی بزرگ دور شده و خودروهای هیب، کوچک و باتری‌های برقی را پذیرفته است. AMG E63 بعدی دارای باتری و موتور الکتریکی خواهد بود که به موتور احتراقی کمک می کند. این خودرو می‌تواند همان پیشرانه‌ای که در C63 جدید یافت می‌شود – یک هیب، پلاگین ۶۷۱ ، بخاری (۴۹۳ کیلووات) که ۷۵۲ پوند فوت (۱۰۱۹ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

به نظر می رسد مرسدس به معرفی ک، E جدید، حداقل در انواع رایج تر آن، نزدیک است. ع،‌های جاسوسی اخیر نشان می‌دهد که مدل مقداری استتار را از دست داده است، و حتی با وجود تمام پوشش‌های پارچه‌ای که آن را پنهان کرده‌اند، فضای داخلی برای تولید آماده به نظر می‌رسد. زمان کمی برای افشای این شرکت تا پایان سال باقی مانده است و ممکن است در اوایل سال 2023 معرفی شود. E63 Wagon داغتر و هیب، خیلی دیرتر وارد بازار نخواهد شد، بنابراین قبل از رسیدن مدل نسل بعدی از ویدیوی بالا لذت ببرید. این ی،ان نخواهد بود، اما هیجان انگیز خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/624840/amg-e63-wagon-blasts-autobahn/

موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو این واگن 603 ، بخار قدرت (450 کیلووات) و 627 پوند فوت (850 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. سیستم چهارچرخ متحرک 4Matic آن را در جاده ها نگه می دارد، زیرا سرعت خوبی در قلمروی سه رقمی دارد. مرسدس حدا،ر سرعت خودرو را با بسته راننده 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) ذکر کرده است.

4 ع، ها

لاین سمت چپ اتوبان در نهایت باز می شود و به راننده اجازه می دهد پای خود را داخل پدال گاز بگذارد. کیلومترشمار این واگن 188 مایل در ساعت (302 کیلومتر در ساعت) را نشان می دهد که کمی بالاتر از سرعت رسمی است اما در حد انتظار است. این برای یک خودروی خانوادگی با صندلی‌های راحت، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی و جدیدترین امکانات رفاهی موجود سریع است. این همان چیزی است که E63 Wagon برای آن ساخته شده است.

مرسدس-AMG E63 S نسخه نهایی مرسدس بنز در حال توسعه نسل بعدی ک، E است. با این حال، مدل فعلی در داغ ترین پیکربندی خود – AMG E63 S – هنوز هم می تواند تحت تاثیر قرار دهد. پیشرانه قوی و وضعیت لو، آن، آن را به یک سوپراستار اتوبان تبدیل کرده است، و یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که نوع واگن به راحتی به حدا،ر سرعت خود می‌رسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.