اولین حضور لامبورگینی Invencible و Autentica در فینال Pure V12


در آنجا ما فکر می‌کردیم Ultimae آ،ین لامبورگینی باشد که یک V12 خالص داشته باشد و لامبورگینی ثابت می‌کند که ما در مورد دو Invencible و Autentica اشتباه می‌کنیم. اولی یک کوپه است در حالی که دومی یک رودستر است و قبل از عصر هیب، قریب الوقوع به ،وان آهنگ قو برای موتور دوازده سیلندر عمل می کند. هر دو بر اساس پلتفرم بادوام آونتادور هستند که 12 سال پیش با نسخه اصلی LP 700-4 به نمایش درآمد.

Invencible و Autentica ،یبی از مدل‌های گذشته هستند که دارای نشانه‌های ظاهری برگرفته از چندین ماشین V12 از جمله Reventon هستند. این یک نسخه ویژه با اجرای محدود بر اساس Murcielago بود اما با ظاهری بیرونی که به پیش نمایش آونتادور ادامه داد. لامبورگینی می‌گوید این جفت از Veneno نیز پیروی می‌کند، که مسلماً وحشی‌ترین مشتق آونتادور بود. اگر طراحی کاپوت آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که از Essenza SCV12 قرض گرفته شده است.

لامبورگینی ش،ت ناپذیر 2023

8 ع، ها

آواز قو لامبورگینی برای V12 فقط بنزینی با تمرکز بر س،ی و بال پشتی خوش‌بو به Sesto Elemento مبتنی بر گالاردو ادای احترام می‌کند. کوپه و رودستر بی‌نظیر دارای بدنه کامل فیبر کربنی با تم سنتی شش گوشه این شرکت است. Invencible در Rosso Efesto به پایان رسید در حالی که Autenteica دارای نمای بیرونی Grigio Titans است. در داخل، داشبورد مینیمالیستی سیستم اطلاعات سرگرمی را کنار گذاشته و دارای دریچه‌های هوا با چاپ سه بعدی است.

خودروهای منحصربه‌فرد از قوی‌ترین پیکربندی V12 ارجمند استفاده می‌کنند که تا کنون در خودروهای جاده‌ای لامبورگینی قرار گرفته است. همانند Ultimae، موتور تنفس طبیعی وسط نصب شده 769 ، بخار قدرت و 720 نیوتن متر (531 پوند فوت) گشتاور تولید می کند که از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته ISR به سیستم چهارچرخ محرک تحویل می شود. جزئیات عملکرد فاش نشده است، اما به دنبال شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 2.8 ث،ه و حدا،ر سرعت 220 مایل در ساعت (355 کیلومتر در ساعت) باشید تا با Ultimae مطابقت داشته باشید.

لامبورگینی اصیل 2023

8 ع، ها

لامبورگینی از صحبت در مورد میزان هزینه برای این دو خودرو خودداری می کند. با این حال، منطق به ما می گوید که قیمت آنها بیش از 500000 دلار قیمت نهایی Ultimae است. LP 780-4 Ultimae به 350 کوپه و 250 رودستر محدود می‌شد، اما با توجه به اینکه Invencible و Autentica منحصر به فرد هستند، Sant’Agata Bolognese باید امتیاز زیادی را برای این انحصار در نظر گرفته باشد.

این واقعاً پایان خط برای آونتادور است. جایگزین مورد انتظار آن در سه ماهه اول سال 2023 با یک بخش V12 کاملاً جدید از یک پیشرانه هیب، پلاگین پوشش خواهد داد. این یک انقلاب هیب، را آغاز می کند زیرا Urus یک PHEV دریافت می کند و جایگزین Huracan نیز تا حدی برقی می شود. یک خودروی الکتریکی در سال 2028 عرضه خواهد شد، اما مدیر فنی لامبورگینی، روون مور، به سایت خواهر ما گفت. InsideEVs که از آن زمان دیگر یک ابرخودرو نخواهد بود فناوری هنوز آماده نیست برای یک برنامه کاربردی با کارایی بالا


منبع: https://www.motor1.com/news/650921/lamborghini-invencible-autentica-reveal/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.