این اولین خودروی الکتریکی پورشه 911 (964) توسط Everrati برای بازار ایالات متحده است

پیشرانه الکتریکی در مقر Everrati در آ،فوردشایر ،ستان طراحی، توسعه و تولید شده است، در حالی که شریک استراتژیک این شرکت در ایالات متحده Aria Group مسئولیت ساخت کامل این خودروی خاص را بر عهده دارد. Everrati در حال حاضر تعدادی 911 نسل 964 را برای مشتریان در ایالات متحده و کانادا ساخته است. برخی از پروژه های تکمیل شده قبلی توسط سازنده عبارتند از پورشه 911 (964) در اشکال کوپه، تارگا و کابریولت، و همچنین رنج روور ک،یک، لندروور دیفندر، مرسدس بنز W113 SL پاگودا، فورد GT40 و غیره. (به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید).


منبع: https://www.motor1.com/news/627493/porsche-911-electric-by-everrati/

8 ع، ها

این 911 (964) کاملاً برقی بر اساس یک نمونه کاملاً بازسازی شده از خودروی اسپورت با ،اصر بدنه فیبر کربنی و بسته بندی پهن ساخته شده است. در زیر نمای بیرونی آبی مکزیکو، Everrati پیشرانه الکتریکی خود را با یک بسته باتری 62 کیلووات ساعتی و یک سیستم مدیریت باتری سفارشی قرار داده است. این شرکت نمی‌گوید ،وجی سیستم EV چقدر است، اگرچه می‌گوید این خودرو اکنون شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت (۰ تا ۹۶ کیلومتر در ساعت) کمتر از ۴ ث،ه دارد.

Everrati، شرکت مستقر در بریت،ا که متخصص در بازسازی خودروهای ک،یک و قدیمی است، اولین پورشه 911 از نسل 964 را برای بازار ایالات متحده تکمیل کرده است. خودرو آبی رنگی که در گا،ی زیر مشاهده می کنید توسط گروه آریا، شریک Everrati واقع در کالیفرنیا انجام شده است، زیرا تقاضا برای محصولات Everrati در آمریکای شمالی با چندین مدل نسل 964 که در حال حاضر در حال ساخت هستند، قوی تر از همیشه شده است.

جاستین لونی، بنیانگذار و مدیرعامل Everrati، می گوید: “این نقطه عطف بزرگی برای Everrati است که شاهد تکمیل اولین خودروی مشتری ایالات متحده ما باشد، که اکنون قبل از تحویل به مشتری، آزمایش نهایی قبل از تحویل را انجام می دهد.” نشانه ای از حضور سریع در حال رشد ما در بازارهای سراسر جهان، به ویژه آمریکای شمالی، و نمایشی از الگوی در حال تغییر مالکیت خودرو برای نسلی آگاه، مترقی و مسئولیت پذیر.”

از نظر برد بین دو شارژ، Everrati می گوید که در شرایط رانندگی عادی می توان بیش از 200 مایل را انتظار داشت. شارژ سریع AC و DC استاندارد موجود است، اگرچه حدا،ر قدرت شارژ در حال حاضر یک راز باقی مانده است. با این حال، Everrati می‌گوید که تلاش زیادی برای توسعه خودرویی انجام داده است که «کیفیت بی‌زمان» شخصیت اصلی خودرو را همراه با پیشرانه‌ای که «از مشخصات عملکردی 964 اصلی فراتر می‌رود» حفظ کند.

پورشه 911 (964) توسط Everrati

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.