این بوگاتی شیرون را بخرید، رولز رویس رایت را رایگان دریافت کنید

این بوگاتی شیرون را بخرید، رولز رویس رایت را رایگان دریافت کنید

استراتژی «ب،ید-یکی-رایگان» یک تاکتیک بازاریابی هوشمندانه برای هدایت ،ب و کار است، اما معمولاً نمی بینیم که آن را در مورد اتومبیل های دست دوم اعمال می کند. ما فکر نمی کنیم تا به حال از آن با خودروهایی با این کالیبر استفاده شده باشد. اما، یک نمایندگی فلوریدا در حال حاضر یک رو، رویس Wraith رایگان را به هر ،ی که بوگاتی شیرون موجودی آن را ،یداری می کند، ارائه می دهد. برای ما معامله جالبی به نظر می رسد.

Naples Motorsports اوایل این هفته یک “پیشنهاد ویژه” به فیس بوک منتشر کرد و گفت که با ،ید یک بوگاتی شیرون 2021، Wraith 2018 را به صورت رایگان وارد می کند. Chiron مورد بحث به نظر می رسد در فرم بسیار خوبی است، با کمی بیش از 2000 مایل در ساعت و در دو رنگ دوست داشتنی Gra،e و Glacier بیرونی به پایان رسید.

رو،رویس، تصادفا، دارای مشخصات مشابهی است، با کت بیرونی دو رنگ نقره ای و قهوه ای. طبق وب سایت Naples Motorsports، بیش از 17000 مایل رانده شده است. از Chiron صرف نظر کنید و قیمت درخواستی 239995 دلار را خواهید پرداخت.

با توجه به اینکه در آن زمان تعداد کمی از Chiron در بازار وجود دارد و مشخصات منحصر به فرد هر نمونه، ارزیابی ارزش هر کدام از Chiron دشوار است. ناپل موتوراسپرت 3.85 میلیون دلار برای Chiron در اینجا می‌خواهد، که آن را گران‌ترینی است که در حال حاضر در ایالات متحده می‌یابیم. همچنین مایل کمتری نسبت به آن خودروها دارد که می تواند قیمت بیشتری را به خود اختصاص دهد.

سناریوی محتمل‌تر این است که قیمت رول‌ها قبلاً در رقم بوگاتی لحاظ شده است. قیمت رو، را از بوگاتی بردارید، و شما به قیمتی در حدود 3.6 میلیون دلار نگاه می کنید که در حال حاضر بیشتر از سایر Chiron های موجود در بازار است.

بنابراین، اگرچه ممکن است این تبلیغ یک ،ید، یک، یکی، آن معامله فریادآوری نباشد، ما این فروشنده را به خاطر تفکر خارج از جعبه برای جذب مشتریان بالقوه از درب ستایش می‌کنیم.

منبع: https://www.motor1.com/news/712475/bugatti-chiron-rolls-royce-wraith-bogo/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.