این مفهوم زیبای پاگانی ادای احترامی به زوندا است

این مفهوم زیبای پاگانی ادای احترامی به زوندا است

باورش سخت است که زوندا اصلی در نمایشگاه خودروی ژنو 1999 معرفی شد. پاگ، تا اوا، سال 2022 همچنان روی Zondas کار می کرد. در سال 2024، یکی دیگر وجود دارد. خوب، نه کاملا. Alisea 25 را نشان می دهدهفتم سالگرد این ابرخودروی حماسی، و در حالی که پاگ، در این پروژه حضور داشت، Is،uto Europeo di Design (IED) کارهای سنگین را انجام داد.

مدل مقیاس 1:1 توسط دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در IED در تورینو که طراحی زیبا و تمیز را ارائه ،د، نوشته شده است. سطوح صاف با حذف دریچه‌های بزرگ و اسکوپ‌هایی که معمولاً در خودروهای با عملکرد بالا یافت می‌شوند، به حدا،ر می‌رسند. قوس‌های چرخ‌های برآمده، انحنای یک دستگاه را که دقیقاً به پهنای زوندا است، در 80.9 اینچ افزایش می‌دهد.

پاگ، آلیسه

Pagani Alisea با 178.0 اینچ، کمی طول،‌تر از منبع الهام خود است و پایین‌تر روی زمین قرار دارد. این تنها 42.1 اینچ قد دارد و دارای یک سایبان الهام گرفته از اتومبیل های مسابقه استقامتی گروه C از دهه 1980 است. در مقایسه با زوندا، آینه‌های آشنا با نصب بالا برای دستیابی به نمایه‌ای شیک‌تر و بدون استفاده از دوربین، باریک شده‌اند. چراغ‌های چهارگانه مشخص ظاهر مدرن‌تری دارند، در حالی که چراغ‌های خمیده عقب ما را به یاد زوندا R می‌اندازند.

به طور کلی، Alisea با اجتناب از بسته پیچیده آیرودینامیکی موجود در نسخه های بیشماری از دستگاه AMG V-12 رام تر از Zonda به نظر می رسد. Huayra که پس از آن با چندین اسپین آف خود آمد، از س، مشابهی استفاده کرد. سومین مدل مارک های عجیب و غریب ایتالیایی، اتوپیا، از نظر استایل بسیار متفاوت نیست، حتی اگر از آن به ،وان یک خودروی کاملا جدید یاد شود.

پاگ، آلیسه
پاگ، آلیسه

Alisea متأسفانه یک ماجرای بی نظیر است. با این اوصاف، اگر یک ،یدار ثروتمند حاضر به پرداخت مبلغی ناپسند برای یک خودروی منحصربه‌فرد باشد، اگر پاگ، از برخی نشانه‌های طراحی استفاده کند، ما خیلی تعجب نخواهیم کرد. اگر بتو،د آن را ب،ید، Pagani احتمالاً می تواند آن را بسازد، همانطور که توسط محصولات ویژه Zonda بی شماری که در چند دهه گذشته دیده ایم، گواه آن است.

منبع: https://www.motor1.com/news/715716/pagani-alisea-25-years-zonda/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.