گزارش: AMG در حال ساخت یک سوپر شاسی بلند الکتریکی با بیش از 1000 اسب بخار است

گزارش: AMG در حال ساخت یک سوپر شاسی بلند الکتریکی با بیش از 1000 اسب بخار است

مرسدس ممکن است آن خودروی عجیب و غریب نیمه سدان/نیمه مایباخ SUV را لغو کرده باشد، اما ظاهراً در حال کار بر روی خودروی اسپرت ویژه دیگری است. اتوموبیل گزارش می دهد که AMG در حال توسعه یک خودروی برقی پرسرعت اختصاصی با قدرت چهار رقمی است که در سال 2026 عرضه می شود. ظاهراً این خودرو به هیچ محصولی با برند بنز مرتبط نخواهد بود زیرا پلتفرم AMG.EA آینده آن را پشتیب، می کند.

گفته می شود که این خودرو تقریباً به بزرگی Vision AMG است، بنابراین انتظار می رود طول کلی آن حدود 200 اینچ و فاصله بین دو محور سخاوتمندانه 118 اینچ باشد. اندازه حیرت‌انگیز این شاسی‌بلند، آن را به رقیبی برای لو،وبارج برقی سه ردیفه لوتوس التر و پورشه تبدیل می‌کند. همچنین به طور غیرمستقیم با غول هیب، پلاگین XM قطبی کننده BMW رقابت خواهد کرد.

کانسپت مرسدس-ای ام جی ویژن AMG

23 ع، ها

اتوموبیل انتظار دارد AMG پیش‌نمایش شاسی‌بلند الکتریکی پرچم‌دار خود را با یک مفهوم مفهومی قبل از معرفی مدل تولیدی در چند سال آینده، نمایش دهد. هنوز مشخص نیست که این خودرو چند موتور خواهد داشت، اما حداقل دو موتور در نظر گرفته شده است زیرا این خودروی گرم برقی تمام چرخ متحرک دریافت خواهد کرد. مجموع ،وجی “بیش از 1000 ، بخار” توسط مجله بریت،ایی ذکر شده است که از یک فرد آشنا با دستور کار AMG در مورد مدل مرموز که “سطح کاملاً جدیدی از امکانات کشش متغیر را ارائه می دهد” استناد می کند.

این مدل ناشناس می‌تواند به‌،وان یک شاسی‌بلند معادل Vision AMG عمل کند و جانشینی الکتریکی برای کوپه 4 درب AMG GT باشد. از زم، که SLS AMG Electric Drive تبدیل به بنزین به برق شد، این سدان متحرک اولین خودروی پرفورمنس سفارشی AMG خواهد بود. مدل های اسپرت EQ فقط مدل های بنز تقویت شده هستند.

شایعات حاکی از آن است که مرسدس در حال حاضر تغییراتی را در کارخانه آلم، خود در Sindelfingen ایجاد کرده است تا تولید این SUV فوق العاده را انجام دهد. این خودرو احتمالاً در همان خط مونتاژ سدان ساخته خواهد شد که اولین نمونه ای است که وارد بازار می شود.

به نظر می رسد که ما باید بیشتر منتظر یک خودروی اسپورت تمام الکتریکی باشیم، زیرا به نظر می رسد AMG محصولات بیشتری را در اولویت قرار داده است. امیدواریم که سدان و شاسی‌بلند به اندازه کافی موفق باشند تا کوپه‌ها را متقاعد کنند که ارزش یک ع، را در دنیایی که شیفته SUV است داشته باشد. AMG که پلتفرم برقی خود را به دست آورد، نشانه دلگرمی است که در عصر EV خودروهای سرگرم کننده ای وجود خواهند داشت که آنطور که مرسدس پیش بینی کرده بود، زود به بازار نخواهند آمد.

منبع: https://www.motor1.com/news/715838/amg-electric-suv-1000-،rsepower-report/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.