با یک تانک پر از بلوز.

برایان سوار می شود، موتور را روشن می کند، شیشه های برقی را به کار می اندازد، به صفحه های گرد و آبنوس صیقلی ماکاسار داشبورد روکش شده نگاه می کند. بله، آن روزها بود. انگار دوباره اونجا برگشته. اوا، دهه 60، اوایل دهه 70. سپس آن دو آهنگ جدید خود، “Mercedes Cl،ic Blues” را اجرا می کنند. صدا را زیاد می‌کنند، سپس با وزنه‌های سنگین وزن، تمام مسیر را در سراسر لس‌آنجلس غوطه‌ور شده در آفتاب می‌گذرانند.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/exclusive/cl،ic-magazine/with-a-tank-full-of-blues/

بعد از ظهر روز بعد، برایان و کارما، با موهایی که تازه شانه کرده اند، کنار در ایستاده اند. در مقابل آنها پارک شده است، همانطور که بود، همتای خودرویی آهنگ بلوز جدید آنها: یک 300 SEL 6.3 از سری مدل W 109 کاملاً نگهداری شده است. موتور V8، سیستم تعلیق بادی، 250 ، بخار، متالیک خا،تری آبی (DB 906). سال ساخت: 1969. یکی از دوستان توانسته است ماشین را در دست بگیرد: برای یک گردش بسیار خاص، برای یک گردش به نام موسیقی و این افسانه های زنده، با ماشینی من،. ببینید، برایان و کارما اوگر با آهنگ – ما – خود و با ماشین اسپورت در ظاهر یک سالن، یک سورپرایز برنامه ریزی کرده اند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.