بسته‌های خودروی مسابقه‌ای لامبورگینی LMDh دارای نیروگاه هیبریدی دو توربوی V8 است

به ،وان بخشی از قو،ن LMDh، تولیدکنندگان باید تامین کننده شاسی را انتخاب کنند. لامبورگینی با Ligier همراه است. تصاویر تیزر خودرویی را با چراغ‌های Y شکل و ظاهری لبه‌های تیغ نشان می‌دهند که خودروهای جاده‌ای این برند را تداعی می‌کند.

رقبای لامبورگینی عبارتند از Acura AR24e با موتور 2.4 لیتری V6 توئین توربو که تا 10000 دور در دقیقه می چرخد. Alpine ورودی خواهد داشت، اگرچه این شرکت هنوز جزئیات زیادی را منتشر نکرده است. BMW M هیب، V8 دارای یک موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو خواهد بود. هایپرکار کادیلاک GTP از یک موتور 5.5 لیتری V8 تنفس طبیعی نیرو می گیرد. پورشه 963 یک پیشرانه 4.6 لیتری توئین توربو V8 خواهد داشت.

خودروی لامبورگینی LMDh در سال 2024 مسابقات را آغاز خواهد کرد، به این م،ی که اولین سال رقابت در این ک، را از دست خواهد داد. مسابقه برای این ماشین ها در Rolex 24 در Daytona در ژانویه 2023 آغاز می شود.

تصویر تیزر قبلی لامبورگینی LMDh.

مسابقات LMDH وزن مورد نیاز 2271 پوند (1030 کیلوگرم) بدون سوخت یا راننده دارند. حدا،ر طول آنها 16.7 فوت (5.1 متر) و عرض 6.56 فوت (2.0 متر) است. این خودروها قادر به حدا،ر سرعت 211.3 مایل در ساعت (340 کیلومتر در ساعت) هستند.

فراری در حال کار بر روی ورود به ک، جداگانه هایپرکار Le Mans (LMH) است. پیشرانه هنوز یک راز است، اما بدنه ای وحشی دارد. یک بال بسیار بلند و یک باله عقب وجود دارد که در عقب به سمت بالا زاویه دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/611268/lamborghini-lmdb-prototype-uses-twin-turbo-v8-hybrid/

مسابقه لامبورگینی LMDh برای رقابت در ک، هایپرکار مسابقات قهرم، جه، استقامت FIA و ک، GTP مسابقات اتومبیل‌های ورزشی IMSA WeatherTech از یک موتور V8 دو توربوی هیب، استفاده خواهد کرد. این اولین موتور مسابقه ای با توسعه کامل آن از بخش رقابتی Squadra Corse این برند خواهد بود.

تصویر تیزر نمونه اولیه لامبورگینی LMDh

حدا،ر ،وجی سیستمی که قو،ن برای این ک، اجازه می دهد 671 ، بخار (500 کیلووات) است، بنابراین می توان انتظار داشت لامبورگینی اینقدر قدرت داشته باشد. یک واحد موتور ژنراتور بوش و بسته باتری مهندسی پیشرفته ویلیامز وجود دارد. Xtrac گیر،س هفت سرعته P1359 خود را عرضه می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.