بوگاتی شیرون در مسابقه درگ 8 میلیون دلاری با مک لارن اسپیدتیل روبرو می شود

آیا این کمبود وزن برای S،dtail کافی بود تا بردی را از هایپرکار فرانسوی بدزدد؟ ویدیوی بالای این صفحه باید خلاصه ای از چهار مسابقه را به شما نشان دهد – سه شروع چرخشی و یکی از حفاری. مثل همیشه، نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/611314/mclaren-s،dtail-chiron-drag-race/

در حالی که ما در مورد پلاک های قدیمی صحبت می کنیم، در ویدیوی امروز یک بوگاتی شیرون وجود دارد. Chiron و McLaren S،dtail در یک نوار درگ جدید ساخته شده اند، با حسن نیت از Brooks of DragTimes و خدمه از مجموعه تریپل اف. این خودروها روی هم حدود 8 میلیون دلار قیمت دارند.

18 ع، ها

مک لارن اسپیدتیل

چهار سال از معرفی مک لارن اسپیدتیل می گذرد. چهارمین عضو سری اولتیمیت مک لارن یکی از قدرتمندترین ها در این خط بود، با ویژگی های عجیب و غریب صندلی که از F1 مشتق شده بود. ممکن است این خودروی نسبتا قدیمی باشد، اما تولید محدود 106 دستگاهی، پلاک S،dtail را به یک منظره نادر تبدیل کرده است.

در همین حال، بوگاتی شیرون در اینجا اختلاف قدرت بسیار قابل توجهی نسبت به مک لارن دارد. با موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربوشارژر پشت صندلی ها، حدود 1500 ، بخار (1103 کیلووات) قدرت تولید می کند که از طریق یک DCT 7 سرعته به هر چهار چرخ ارسال می شود.

با وجود پوشیدن رنگ آبی هر دو، این هایپرکارهای اروپایی در زیر بسیار متفاوت هستند. مک لارن اسپیدتیل از یک پیشرانه هیب، 4.0 لیتری V8 توئین توربو استفاده می کند که می تواند تا 1036 ، بخار (762 کیلووات) قدرت تولید کند. این نیرو از طریق یک DCT 7 سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود.

با وجود قدرت بسیار زیاد در دسترس که می تواند از هر چهار گوشه عبور کند، فکر می کنید که Chiron این یکی را به راحتی از S،dtail می گیرد. این تا زم، است که متوجه می شوید که بوگاتی بیش از 800 پوند (363 کیلوگرم) از مک لارن سنگین تر است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.