Triumph Trident Face BMW M340i را در این مسابقه دوچرخه در مقابل ماشین درگ تماشا کنید

بنابراین، به نظر شما کدام یک برنده این مسابقه درگ یک چهارم مایلی است؟ ویدیوی بسیار ساده در بالای این صفحه باید پاسخگوی آن باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/664843/watch-triumph-trident-face-bmw-m340i-bike-vs-car-drag-race/

بیایید ابتدا اعداد را پایین بیاوریم. Triumph Trident 660 از یک موتور 660 سی سی سه خطی بهره می برد که 80 ، بخار قدرت و 47 پوند فوت (64 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. در همین حال، BMW M340i خود را از طریق یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری توربو شارژ می کند که 382 ، بخار قدرت و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور را به زمین می رساند.

BMW M340i 2020

بی ام و به وضوح قدرتمندتر است، اما با وزن دوچرخه تنها 417 پوند (189 کیلوگرم)، نسبت قدرت به وزن آن در مقایسه با بیمر. این بهای داشتن سه صندلی بیشتر و سقف بالای سر است.

با این حال، این مسابقه درگ بین دوچرخه و سدان کمی متفاوت از حد معمول است. به جای سوپر دوچرخه، مربی هندرقیب دو چرخ یک دوچرخه برهنه متوسط ​​وزن است که با توجه به عملکردی که ارائه می دهد، نسبتاً مقرون به صرفه است. Meet، Triumph Trident 660 که توسط سازنده موتورسیکلت بریت،ایی در سال 2020 معرفی شد.

به طور خلاصه، اگر می‌خواهید عملکرد اسپورت داشته باشید اما نمی‌خواهید مدلی با مشخصات بالا را به دست آورید، احتمالاً این نام‌ها همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید، چه موتورسیکلت یا اتومبیل.

با این حال، با توجه به اینکه مهارت موتورسوار در راه اندازی دوچرخه از حالت س،، فاکتور بزرگی است، تنها بر اساس ارقام ذکر شده راهی برای شناسایی برنده نداریم. این می تواند نژاد هر ،ی باشد فقط با نگاه سیاه و سفید به آن.

11 ع، ها

مسابقات درگ بین موتورسیکلت و اتومبیل در اینجا چیز جدیدی نیست موتور 1. ما قبلاً آنها را چندین بار دیده‌ایم، اگرچه آنها بیشتر بین سوپر دوچرخه‌ها و سوپراسپرت‌ها هستند. نه اینکه ما شکایت کنیم – یک نبرد رو در رو بین شیاطین سرعت همیشه هیجان انگیز خواهد بود.

در همین حال، رقیب آلم، چهار چرخ با چیزی که دوچرخه ارائه می دهد هماهنگ است. بی ام و M340i، قدرتمندترین غیر سری 3، همچنان یک سدان اسپورت و نسبتاً مقرون به صرفه است، اگرچه در مقایسه با سدان اسپورت M3 کاملاً کوتاه است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.