تسویه اولیه تویوتا در مورد پمپ های سوخت معیوب به 150 میلیون دلار می رسد

طبق این توافق، گفته می شود تویوتا ضمانت پمپ های سوخت را به 15 سال یا 150000 مایل افزایش می دهد، هر کدام زودتر اتفاق بیفتد. این شرکت همچنین وسایل نقلیه قرضی رایگان و گزینه های یدک کش را برای تعمیر به مشتریان ارائه می دهد. علاوه بر این، تعمیرات قبلی، از جمله وام و یدک کش نیز باید بازپرداخت شود.

در نهایت، رانندگی باید سرگرم کننده باشد

این لیست خودروهایی به قدمت ل،وس LS 460 2013 تا تویوتا RAV4 2020 را پوشش می دهد. راو4 چندین سال است که پرفروش‌ترین خودروی تویوتا در ایالات متحده بوده است و در رتبه‌بندی سال 2021 دقیقاً پس از کامیون‌های فول سایز آمریکایی در رتبه چهارم قرار گرفته است.

مطابق با رویترزگزارش، تویوتا و دنسو اینترنشنال آمریکا شرکت موافقت ،د که تسویه حساب کنند، اما اشتباه را نپذیرفتند.

تسویه حساب پیشنهادی شامل مالکان و مستاجران منتخب تویوتا و ل،وس با مدل سال های 2013 تا 2020 می شود که تحت تأثیر پمپ های سوخت دنسو معیوب هستند. این فهرست به حدود 5.8 میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان رسیده است که 3.36 میلیون آن در ایالات متحده است. بزرگترین اضافه شده به لیست طول، خودروهای آسیب دیده در اکتبر 2020 با 1.5 میلیون دستگاه تویوتا و ل،وس بود.

این فراخوان نشان داد که پمپ بنزین خودروهای آسیب دیده ممکن است ناگهان از کار بیفتد. به غیر از چراغ های هشدار داشبورد، موتور ممکن است در نتیجه از کار بیفتد. توقف موتور می تواند منجر به از دست دادن کمک قدرت در فرمان و ترمز شود که می تواند در سرعت های بالا خطرناک باشد. البته راه حل، تعویض پمپ بنزین است که تویوتا آن را رایگان ارائه خواهد کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/609472/toyota-us-settlement-fuel-pump/

تویوتا در بی،ه‌ای گفت: «خوشحالیم که این دعوا را به گونه‌ای حل کرده‌ایم که تعهد ما به ارائه تجربه مالکیت عالی به مشتریان را نشان دهد.

شرکت تویوتا موتور گامی رو به جلو در جهت حل و فصل دعوای حقوقی دسته جمعی ایالات متحده مربوط به فراخوان پمپ بنزین است. بر اساس گزارش رویترز، توافق اولیه این هفته در دادگاه فدرال در بروکلین ثبت شد که به 150 میلیون دلار رسید. اکنون در انتظار تایید قاضی است.

80 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.