تماشا و گوش دادن به عنوان NASCAR Chevy Camaro وحشیانه طبل گوش در Le Mans

وقتی صحبت از رانندگان شد، استعدادهای جدی پشت فرمان این شورلت وجود دارد که ژانرهای مختلف موتوراسپرت را پوشش می دهد. جنسون باتن قهرمان فرمول 1 و مایک راکنف، برنده دو بار لمانز در این تیم حضور دارند و با آوردن طعم من، نسکار به فرانسه سومین راننده و هفت بار قهرمان نسکار جیمی جانسون است. و اگرچه آنها نمی توانند در مسابقه برنده شوند، گاراژ 56 قبلاً در چالش پیت استاپ Le Mans GTE پیروز شده بود. خدمه پیت هر چهار ،تیک گودیر را در 10.364 ث،ه تغییر دادند و آنها این کار را با استفاده از جک دستی انجام دادند.

ما همکاران مسابقه در Motorsport.com به ما یادآوری کنید که این ورودی 2023 Garage 56 است. از سال 2012، لمانز برای شرکت در مسابقه نمادین استقامت، از یک تیم 56 دعوت کرد و ماشین‌های نوآورانه را با اشاره به آینده به نمایش گذاشت. توجه داشته باشید که ما نگفتیم رقابت کنند – وسیله نقلیه گاراژ 56 از نظر فنی در ک، خود است و واجد شرایط دریافت جایزه نیست. اما این مانع رانندگان کامارو نمی شود که حومه فرانسه را با رعد و برق V8 آمریکایی پر کنند.

شورولت کامارو هنوز نمرده است. خوب، مدل چهار سیلندر است، اما ماشین عضل، هیولا که در ویدیوی بالا از LeMansVidz در یوتیوب به وضوح چهار گلدان ندارد. این صدای قدرت V8 است و نه هر V8. این یک خودروی مسابقه‌ای نسل بعدی شورولت کامارو ZL1 با نفوذ NASCAR است که توسط افراد در Chevy با Hendrick Motorsports، IMSA، Goodyear و NASCAR ساخته شده است. اما در لمانز چه می کند؟

مسابقات 24 ساعته لمانز 2023 این آ، هفته آغاز می‌شود، و اگرچه Garage 56 Camaro واجد شرایط برنده شدن نیست، ما گمان می‌کنیم که طرفداران زیادی در هنگام عبور از خط پایان آماده تشویق باشند. با ،وج کامارو از نمایشگاه ها در پایان سال جاری، مطمئناً راه خوبی برای پایان دادن به دوره هشت ساله نسل فعلی خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/670867/watch-nascar-chevy-camaro-brutalize-ear-d،s-le-mans/اما برای اطلاع از تغییرات ،تیک روی این مقاله کلیک نکردید. می خواهید صدای 750 ، بخار NASCAR V8 را بشنوید که از پیچ ها در میان اتومبیل های LMH، LMP و GTE در پیست می زند. این خودرو از شورولت کامارو ZL1 ساخته شده است، اما موتور آن یک موتور 5.8 لیتری هلندریک موتور اسپورت V8 با خط قرمز بسیار بالا و صدایی کاملاً نسکار است. وزن آن تقریباً به 2900 پوند می رسد، و اگرچه برای Le Mans بد به نظر می رسد، اما در واقع در مقایسه با مشخصات NASCAR کاهش یافته است. همچنین از یک گیر،س پنج سرعته متوالی استفاده می کند و همانطور که ویدیو نشان می دهد، تنظیم شده است تا به چپ بپیچد. و درست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.