توسکانی – جاده های رویایی را با مرسدس بنز SL تجربه کنید.

مناظر خارق العاده ای که قلب شما را روشن می کند امروز در پیش روی شماست. جاده‌های روستایی آرام را از طریق کرت سنسی دنبال کنید، که مشخصه آن درختان رسی، سرو، مزارع وسیع غلات و جنگل‌های بلوط است. در آنجا، جایی که توسک، در زیباترین حالت خود قرار دارد، شهر کوچک پینزا را خواهید دید که توسط پاپ پیوس دوم به ،وان یک شهر ایده آل طراحی شده است. راهنمای تور شما نه تنها قلعه و کاخ های چشمگیر رنسانس را به شما نشان می دهد، بلکه این فرصت را خواهید داشت که در کوچه های کوچک و پرپیچ و خم و در امتداد بلوار Corso Rossellino قدم بزنید. پس از آن همه فرهنگ، ماشین ک،یک شما مشتاق به حرکت مجدد خواهد بود. در راه بازگشت، تحت تأثیر چشم انداز دهانه مانند قرار خواهید گرفت. در عصر، شهر قدیمی سیه‌نا شما را دعوت می‌کند از قدم زدن لذت ببرید، و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید امشب کجا شام بخورید.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/cl،ic-car-travel/tuscany/روز 2: جاده های رویاهای شما به Pienza

روز اول: سفر با ماشین ک،یک از طریق کیانتی

انتقال شما از فرودگاه به هتل به شما ایده خوبی می دهد که در روزهای آینده چه انتظاری دارید. با ورود به هتل بوتیک Borgo Scopeto، یک املاک اشرافی سابق، سفر شما شروعی باشکوه خواهد داشت و از آنجا می‌تو،د از منظره باشکوه سیه‌نا لذت ببرید. هنگامی که برای اولین بار استارت را روشن می کنید و با خودروی ک،یک مرسدس بنز SL خود را ، می کنید، قلب شما حتی تندتر می زند. تپه‌های چیانتی بین فلورانس و سیه‌نا، با شراب‌خانه‌های معروفشان، نمادی از توسک، هستند. منظره فرهنگی شهرت جه، کیانتی با قلعه ها و قصرهای قدیمی و همچنین جنگل های انبوه و جنگل های وسیع مشخص می شود. و البته، مهم است که از یکی از شراب سازی های جذاب دیدن کنید. در یکی از قدیمی‌ترین شراب‌سازی‌های جهان، که محل اجداد یک خانواده اصیل است، توقف کنید و از یک شام خوشامدگویی لذت ببرید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.