تویوتا سوپرا A70 با رندرهای رتروتاستیک تغییر ظاهری مدرن پیدا می‌کند

بیا با آن روبرو شویم. علاقه مندان به خودرو در جهان عاشق نسل چهارم تویوتا سوپرا A80 هستند. حتی پس از سه سال استفاده از A90 Supra امروزی، مردم هنوز نماد دهه 1990 را بر روی پایه ای نگه می دارند که به نظر می رسد با هر چیزی غیر از A80 مدرنیزه شده با یک 2JZ در زیر کاپوت آن غیرقابل عبور باشد. در همین حال، نسل سوم A70 سوپرا در سایه ها از بین رفته است و عشقی را که سزاوار آن است ربوده است. شاید این رندرها بتواند به تغییر آن کمک کند.

7 ع، ها

رندر تویوتا سوپرا A70 توسط Hakosan Designs

نوار مشکی باریک نمادین A70 در جلو حفظ شده است که دارای چراغ‌های مدرن با نمای پایینی تهاجمی و یک جلوپنجره متوسط ​​برای تغذیه و خنک‌کننده موتور است. در این مورد، Hakosan Designs کاملاً با عشق A70 و A80 همراه است و این بازسازی دهه 1980 را با استفاده از یک موتور چهار سیلندر 2JZ، 1JZ یا حتی یک موتور اصلاح شده 3S با قدرت 500 ، بخار تصور می کند. 3S-GTE به خاطر قدرت‌بخشی نسل چهارم سلیکا در اوا، دهه 1980 شناخته می‌شود، اما مبادا فراموش کنیم، سوپرا به ،وان یک سطح تریم سلیکا شروع به کار کرد.




منبع: https://www.motor1.com/news/608102/toyota-supra-a70-modern-makeover-retrotastic-renderings/ما Hakosan Designs را در اینستاگرام داریم تا از این دیدگاه باشکوه یک ، جدید سوپرا تشکر کنیم. این خودرو به لطف کاپوت بلند و تخت، چراغ های جلوی پاپ آپ و شکل ساده فست ،، فوراً به ،وان یک A70 قابل تشخیص است. این ارتقاء تخیلی برخی از لبه ها را گرد می کند و در عین حال به شکل ک،یک ، احترام می گذارد و آن را کم و پهن نگه می دارد. در واقع، این تعبیر به لطف گلگیرهای ،، که زیر آنها تایرهای چاق و ترمزهای ارتقا یافته قرار دارند، گسترده تر است.

اعتبار ع،: Hakosan Designs / Instagram

در واقع A70 نشان دهنده جدایی رسمی بین سلیکا و سوپرا است. این خودرو در سال 1986 به نظر چیزی از آینده معرفی شد و در حالی که خودروهای اسپورت آمریکایی در حال بازگشت به موتورهای V8 بودند، تویوتا موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی رقابتی را با قدرت حدود 200 ، بخار عرضه کرد. انواع شش دیگ در طول سال ها در دسترس بود که با توربوشارژ دوقلو 2.5 لیتری 1JZ به قدرت 276 ، بخار برای بازار ژاپن ختم شد. در ایالت‌ها، سوپرای پرطرفدار دارای موتور 3.0 لیتری تک توربو با قدرت 232 ، بخار بود.

شکی نیست که نسل چهارم سوپرا با 2JZ 330 ، بخاری خود تقریباً از هر نظر از نسل قبلی خود پیشی گرفته است. ادعای جایگاه برجسته در سریع و خشن مطمئناً به آن کمک کرد تا به وضعیت فوق ستاره دست یابد، اما دیدن مقداری عشق به A70 همیشه خوب است. و اگر محتوای بیشتری در مورد خودروهای ک،یک ، می‌خواهید، ،مت طراحی ما را بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت، در زیر موجود است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.