Sweers همچنین از یک زنجیر درایو 1 3/4 اینچی گستردهتر استفاده کرد – یک چهارم پهنتر از تمام مدلهای قبلی Tundra.
در همین حال، سویرز به جای قاب معمولی پیشینیان، یک قاب خطی و نردب، برای توندرا انتخاب کرد. طراحی جدید پشتیب، گسترده تری از تخت فراهم می کند و امکان توزیع یکنواخت وزن را فراهم می کند. او همچنین بر روی فضای ذخیره سازی، از جمله مواردی که در زیر صندلی های عقب یافت می شود، تمرکز کرد.
منبع: https://www.motor1.com/news/599808/toyota-studied-million-mile-tundra/
وقتی تویوتا توندرا میلیون مایلی شپرد را دریافت کرد، تنها چیزهایی که کار نمیکرد، محافظ آفتابگیر در سمت راننده و کیلومتر شماری بود که به حدا،ر 999999 مایل رسید. حتی چارچوب صندلی خم نشده بود و فوم آن فرسوده نشده بود و فقط ساییدگی و پارگی خفیف را نشان می داد.
در طول سال ها، ما شاهد بوده ایم که اتومبیل ها به باشگاه میلیون ها مایل رسیده اند. این بهترین گواهی دوام برای هر وسیله نقلیه ای است و به طور تصادفی، تعدادی از آن وسایل نقلیه ای که ما پوشش دادیم تویوتا بودند.
با این حال، تخت کامیون استرس شدیدی را نشان میداد که سوئرز را بر آن داشت تا بستری بادوامتر برای توندرا 2022 بسازد. او از مواد کامپوزیتی س،تر، محکمتر و کمتر خوردهپذیر استفاده کرد که با پرتاب سنگها، بلوکهای خا،تری و حتی یک موتور V8 روی آن آزمایش شد. تخت بدون فرورفتگی زنده ماند.
14 ع، ها