جیپ اونجر ۲۰۲۳ برنده جایزه سالانه خودروی سال در بروکسل شد

61 ع، ها

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پاد،ت برای بحث بیشتر EV، در زیر موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/631082/2023-jeep-avenger-wins-car-of-the-year-award/

برای اولین بار، یک جیپ از جوایز طول، مدت خودروی سال که در 13 ژانویه در نمایشگاه بین المللی خودرو برو،ل اعلام شد، جوایز برتر را دریافت کرد. برنده امسال شاسی بلند الکتریکی جدید جیپ انتقام جویانه است که در اروپا، ژاپن و کره ج،ی موجود است. در آمریکای شمالی فروخته نخواهد شد.

دیگر مدعیان جایزه 2023 کیا نیرو بودند که قدرت احتراق داخلی را به رتبه چهارم رساندند. رنو آسترال در رده پنجم قرار گرفت و پس از آن پژو 408 و سوبارو سولترا / تویوتا bZ4X دوقلوها هفت فینالیست را تکمیل ،د.

Avenger همچنین اولین خودروی الکتریکی خالص جیپ است. این موتور که در اکتبر گذشته عرضه شد، از یک موتور با قدرت 154 ، بخار (115 کیلووات) و 181 پوند فوت (260 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کند. چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد، اگرچه یک Avenger دو موتوره در مدل‌های آینده چهارچرخ محرک در نظر گرفته شده است. یک باتری 54 کیلووات ساعتی 249 مایل برد در چرخه WLTP فراهم می کند، اگرچه در محیط های شهری با سرعت پایین تر، این برد می تواند به 342 مایل نزدیک شود. این می تواند از طریق اتصال 100 کیلوواتی شارژ سریع داشته باشد و در عرض 24 دقیقه از 20 به 80 درصد می رسد.

انتقام جویان در پیروزی خود به ،وان خودروی سال، 328 رای کل، از جمله 21 رای بهترین را از هیئت داوران 57 نفره به نمایندگی از 22 کشور اروپایی دریافت کرد. دیگر خودروهای مورد بحث فول، واگن ID بودند. Buzz با 241 رای کلی و 16 رای برتر دوم شد. در رتبه سوم نیسان آریا با 211 رای قرار گرفت و سه خودروی برتر امسال را برای دومین بار در تاریخ جوایز به سکوی تمام الکتریکی تبدیل کرد. سال گذشته، کیا EV6 با رنو مگان E-Tech Electric و هیوندای Ioniq 5 به طور کلی پیروز شد.

جیپ اونجر 2023 در حالی که جیپ هیچ برنامه‌ای برای آوردن مدل کوچک Avenger در ایالت ندارد، یک خودروی الکتریکی بزرگتر در قالب Recon، آمریکای شمالی را زیبا خواهد کرد. جیپ که یک ر،ر چهار در با اندازه نامحدود است، تاکید می‌کند که جایگزین ر،ر نیست، اما با پیشرانه الکتریکی خود قابلیت آفرود قابل‌توجهی خواهد داشت. اطلاعات بیشتر در مورد Recon 2024 باید اوا، سال جاری ارائه شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.