بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 9 ژانویه

این پورشه کاین کوپه تقریباً هیچ استتاری نمی‌پوشد. تغییرات طراحی با تغییراتی مانند دریچه های اصلاح شده در فاسیا و چراغ های جلوی اصلاح شده جزئی هستند.

8 ع، ها

ع، های جاسوسی مینی کانتریمن نسل بعدی

24 ع، ها

14 ع، ها

13 ع، ها

15 ع، ها

این نسل بعدی AMG کوپه GLC در جاده نزدیک مقر مرسدس-AMG است. ما انتظار داریم که آن را شبیه مدل استاندارد اما با ،اصر تهاجمی تر در بیرونی به نظر برسد.

13 ع، ها

شورولت کوروت E-Ray هیب، در 17 ژانویه عرضه خواهد شد. این ع، های جاسوسی به ما اجازه می دهند مدل را بدون هیچ گونه استتار ببینیم. این استایل ،یبی از مدل های Stingray و Z06 است. همچنین یک نمای جلوی اصلاح شده و دریچه های بازطراحی شده سپر عقب نیز وجود دارد.

24 ع، ها

یک مینی کانتریمن جدید در راه است. این یکی از استتارهای زیادی استفاده می کند، از جمله پانل روی کاپوت برای پنهان ، طرح.

Motor1.com تقریباً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن، تصاویر جاسوسی از وسایل نقلیه آینده قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشرفت آنچه در راه است بم،د، این لیست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌یافته در هفته گذشته را بررسی کنید.

10 ع، ها

ع، جاسوسی فیس لیفت نمای جلو پورشه کاین کوپه 2024 ع، های جاسوسی هیب، شورلت کوروت E-Ray 2024

17 ع، ها

مرسدس در حال کار بر روی اصلاحات بیشتری در کوپه 4 در AMG GT است. فاسیای جلوی استتار نشان می دهد که بینی به روز شده ای دارد.

در اینجا نگاهی عالی به پورشه 911 تازه شده داریم. دماغه ای اصلاح شده با لت های فعال در گوشه ها. در ،مت عقب نیز تغییراتی وجود دارد، اما مهندسان نمی خواهند ما آن را ببینیم، بنابراین منطقه را در یک پنل پوشش می دهند.

18 ع، ها

در اینجا مدل کوپه GLC داغتر است. گا،ی شامل نگاهی به داخل خودرو است.

35 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/630893/best-spy-s،ts-for-the-week-of-january-9/ع، های جاسوسی فیس لیفت پورشه 911

مرسدس در حال حاضر روی به‌روزرس، کراس اوور الکتریکی EQA کار می‌کند. بینی زیر استتار است، اما به نظر می رسد که ظاهر نرم تری دارد. به نظر می رسد چراغ های عقب جدیدی نیز وجود دارد.

ع، جاسوسی جدید فیس لیفت فول، واگن توآرگ ع، جاسوسی مرسدس-AMG GLC 43 کوپه 2024 Rear View

مرسدس G ک، در حال دریافت نسخه الکتریکی است. این یکی بسیار شبیه نمونه اولیه قبلی است. مهندسان آن را با یک الگوی استتار جالب می پوشانند که ظاهر یک نقشه توپوگرافی و یک تخته مدار را با هم ،یب می کند.

این گا،ی نگاهی عالی به داخل X3 جدید به ما می دهد. کابین همچنان دارای پوشش های پارچه ای در بسیاری از بخش ها است تا ما را از دیدن جزئیات دور نگه دارد. ما می‌تو،م یک قاب تکی برای دسته ابزار و سیستم اطلاعات سرگرمی ببینیم.

8 ع، ها

ع، جاسوسی استون مارتین DB12 Side View

9 ع، ها

بیوک انویستا از چین به خط تولید این برند در ایالات متحده می پیوندد. این یکی تریم برتر Avenir است. در مقایسه با مدل های دیگر، این مدل دارای تریم کرومی بیشتری روی بدنه است.

ع، های جاسوسی مرسدس بنز EQG

این استون مارتین DB11 استتار زیادی دارد و بر،ب‌های نمونه اولیه خودرو روی آن نصب شده است. ما معتقدیم این وسیله نقلیه در واقع یک قاطر آزمایشی برای جانشین مدل است. اگرچه هنوز رازهای زیادی در مورد این خودرو وجود دارد. جزئیات داخلی و پیشرانه از جمله مواردی است که هنوز در مورد آن نمی د،م.

Touareg هنوز هم بخشی از مجموعه فول،‌واگن در اروپا است و در حال به‌روزرس، است. سپر، جلوپنجره و چراغ‌های جلو ظاهری اصلاح‌شده دریافت می‌کنند. چراغ های عقب دارای گرافیک داخلی جدید هستند

ع، های جاسوسی فیس لیفت 4 در مرسدس-ای ام جی GT ع، جاسوسی جدید Mercedes-AMG GLC 63 Coupe ع، های جاسوسی فیس لیفت مرسدس EQA ع، های جاسوسی Buick Envista Avenir ع، جاسوسی داخلی BMW X3 جدید

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.