مک لارن 750S 2024 امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید


باورش سخت است که مک لارن 720S در حال حاضر شش سال از عمرش می گذرد و در مارس 2017 در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی شده است. مردمی از Woking شمارش مع، را برای نمایش جه، جانشین مستقیم آن آغاز کرده اند، که طبق گزارش ها آ،ین مدل ICE خالص این برند خواهد بود. این شایعات در مورد استفاده از نام “750S” ثابت می شود که درست است زیرا هشتگ های استفاده شده برای توضیحات ویدیوی YouTube حاوی علامت الفبایی است.

مک لارن در مورد hasthag ها نیز از #750SSpider استفاده می کند که تنها می تواند به این م،ی باشد که پخش زنده روی مشتقات droptop نیز تمرکز خواهد کرد. در هر دو مورد، قدرت به احتمال زیاد توسط یک V8 توئین توربو ارتقا یافته با قدرت 750 ، بخار تامین خواهد شد تا نام این ابرخودرو بریت،ایی را منع، کند. این قدرت به 740 ، بخار می رسد، بنابراین آن را به قوی ترین مدل تولید سری این شرکت تبدیل می کند. برخی می گویند 750S آ،ین مدل از این نژاد است به این م،ا که آ،ین ابرخودروی غیر برقی خواهد بود.

مک لارن 720S کوپه 2019

10 ع، ها

بر اساس گزارشی که توسط اخبار خودرو در اوایل فوریه، 750S با تهاجمی تر بودن نسبت به اولی، اما نه به اندازه دومی افراطی، «،یب عالی» از 720S ،وجی و هاردکور 765LT را نشان می دهد. AN همچنین از منابع نزدیک به مک لارن شنیده شده است که برنامه‌ای برای دم بلند (LT) وجود ندارد و تولید محدود خواهد بود، اما شرکت دقیقاً نمی‌گوید چه تعداد ساخته خواهد شد.

نیک، براون، رئیس مک لارن در منطقه قاره آمریکا، گفت AN 750S “نسل بعدی، خودرویی کاملا جدید و زمینی” نخواهد بود. با توجه به تصویر تیزر مجاور که چراغ‌های عقب را نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که درست است. این ابرخودروی قدیمی در ژانویه از تولید خارج شد، بنابراین احتمالاً زمان زیادی طول نمی کشد تا ،، که زودهنگام آن را ،یداری کنند، جایگزین آن را تحویل بگیرند.

پخش زنده از ساعت 6:58 عصر شرقی / 22:58 بعد از ظهر به وقت گرینویچ شروع می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/663956/2024-mclaren-750s-debut-livestream/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.