خودروی پلیس BMW i4 توسط AC Schnitzer آلمان در حال ترویج تیونینگ ایمن است

BMW i4 توسط AC Schnitzer TUNE IT!  بی خطر!  -وسیله نقلیه پلیس 2022

درست مانند BMW i4 تنظیم شده توسط AC Schnitzer که در ماه آگوست ارائه شد، مفهوم خودرو پلیس BMW i4 با بسته آیرودینامیک این شرکت عرضه می شود. این بسته شامل قطعاتی مانند اسپوی، جلو، اسپلیتر جلو، بال های جانبی جلو، اسپوی، سقف عقب، اسپوی، کربنی عقب و بال های جانبی عقب است. برای تکمیل ظاهر، EV همچنین دارای فیلم محافظ دامن عقب AC Schnitzer و بسته طراحی در طرفین (دو ،صر در هر طرف) است.

وقتی صحبت از تیونینگ ماشین برای پلیس می شود، AC Schnitzer یکی از برجسته ترین نام ها در آلمان است. این به این دلیل است که شرکت تیونینگ مستقر در آخن قبلاً هشت بار این کار را انجام داده است و آ،ین لحن به شکل BMW i4 ارائه شده است.

البته بی ام و i4 به ،وان یک خودروی پلیس، مجهز به سیستم سیگنالینگ ویژه پلیس توسط هلا به همراه دکور فویل فویلک و فویل ایمنی سکوورلو، در شیشه های جانبی است. فضای داخلی نیز به‌روزرس،‌هایی را ارائه می‌کند – همگی با روکش آلومینیومی شیک – روی پدال‌ها، زیرپایی، پوشش «Black Line» برای کنترل‌کننده سیستم i-Drive و جای کلید.

نیازی به گفتن نیست که تمام اجزای مورد استفاده در Tune It! بی خطر! پلیس BMW i4 توسط AC Schnitzer بر این اساس آزمایش می شود و تمام مقررات جاده را رد می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/624869/ac-schnitzer-bmw-i4-police-car/

BMW i4 توسط AC Schnitzer همچنین با یک کیت پایین آمدن ارائه می شود که تقریباً 20 تا 25 میلی متر کمتر از خودروی استاندارد است. برای مطابقت با حالت اسپورت، Bimmer الکتریکی همچنین با چرخ‌های AC Schnitzer عرضه می‌شود – مجموعه‌ای از رینگ‌های 20 اینچی AC4 Flow Forming با روکش نقره‌ای/مشکی BiColor که در تایرهای Hankook Ventus S1 Evo 3 پیچیده شده‌اند.

i4 تمام برقی AC Schnitzer بر اساس نسل G26 BMW i4 M50 Gran Coupe، بخشی از ابتکاری به نام Tune it است! بی خطر! که تنظیم ایمن را ترویج می کند. این کمپین سراسری در 17 سال گذشته در آلمان توجهات را به خود جلب کرده است تا نشان دهد در تیونینگ چه چیزی ممکن است در حالی که همچنان با مقررات صدور مجوز ترافیک مطابقت دارد.

38 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.