دوچرخه با برف پاک کن پیاده روها را با استفاده از برق و نیروی پدال پاک می کند



طوفان بمب اخیر بسیاری از ایالات متحده و کانادا را با برف پوشانده است و رفت و آمد را دشوار کرده است. پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه‌سواری مخصوصاً خائنانه بودند و معمولاً جزو آ،ین مناطق پا،ازی شده بودند. اما مردی از ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، راه حل جدیدی در قالب یک برف روب دوچرخه پیدا کرد.

سال گذشته فیلیپ مارسینیاک یک تیغه برف روب را به دوچرخه باری الکتریکی اضافه کرد. در کمال تعجب او، به طرز شگفت آوری خوب کار کرد. او سپس طرح را با یک ،آهن دوشاخ یا V-plow اصلاح کرد و آن را برای چرخش سریع در طوفان اخیر بیرون آورد. آن چرخش به یک ماجراجویی تبدیل شد. مارسینیاک با ماشین برف روب دوچرخه آنقدر سرگرم شد که تصمیم گرفت با آن در مرکز شهر سوار شود و از آن برای خوردن غذای ویتنامی برای شام استفاده کند.

مشاهده دوچرخه‌ای که پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه‌سواری را پاک می‌کند، واکنش‌های قابل توجهی را از سوی رانندگان و عابران پیاده به همراه داشت. مردم با ناباوری و خنده به آنها اشاره ،د که برف روب موجی از برف را پرتاب کرد و مسیری وسیع را باز کرد. با این حال، اثربخشی اختراع Marciniak به سرعت ارزش خود را بیش از یک کنجکاوی ثابت کرد.

علاقه به پایداری محیط زیست و تمایل به سلامتی بهتر، بسیاری از مردم را به دوچرخه سواری سوق داده است. همچنین باعث رشد دوچرخه های برقی شده است کشنده خانگی یا آنهایی که از Walmart در دسترس هستند. حتی شرکت های موتور سیکلت دوست دارند دوکاتی در حال حرکت دوچرخه برقی هستند. هیچ کمبودی در گزینه ها وجود ندارد، به جز زم، که ،ت به سواری در فصل زمستان می شود.

چند سال پیش، Marciniak شرکتی به نام Sustain-A-Waive را برای ساخت دوچرخه های بار الکتریکی راه اندازی کرد. او همچنین با تعمیر لوازم خانگی امرار معاش می کند و از دوچرخه برقی به ،وان وسیله اصلی حمل و نقل خود استفاده می کند. در طول زمستان، او اغلب در آرزوی خود می دید که ای کاش ،ی مسیرهای دوچرخه سواری را پاک می کرد و او را به سمت ایده برف روب هدایت می کرد. با توجه به اثربخشی آن و توجهی که به آن شده است، او امیدوار است مقداری پول برای تولید اختراع خود صرف کند و مسیری را برای دیگران باز کند تا آن را دنبال کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628844/bicycle-snowplow-clears-sidewalks-electric-pedal-power/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.