دو برنامه سفر فراموش نشدنی “چهار فصل رانندگی تجربه” برای سال 2023 رونمایی شد


پس از موفقیت در افتتاحیه تجربه رانندگی در چهار فصل از طریق توسک،، شرکت پیشرو مهمان نوازی لو، اعلام می کند دو برنامه سفر جدید برای سال 2023 که بهترین‌های آلپ اروپایی و یکی از پایتخت‌های غذا و شراب آمریکای شمالی، دره ناپا را به نمایش می‌گذارد.

از پشت فرمان یک وسیله نقلیه لو،، مهمانان می‌توانند منتظر تجربه‌های ناهارخوری یک‌بار در زندگی، مسیرهای سفارشی‌شده و دسترسی خودی به استعدادهای محلی و پیشنهادهای فرهنگی منحصربه‌فرد باشند که امکان کشف هر مقصد را از منظری جدید فراهم می‌کند. تجربه چهار فصل رانندگی در قلب کوه های آلپ از 12 تا 18 ژوئن 2023 و چهار فصل تجربه را از طریق دره ناپا تجربه کنید از 29 اکتبر تا 4 نوامبر 2023 تجربه‌های رانندگی ارائه می‌کند که بهترین مقصدهای سفر جدید را به نمایش می‌گذارد. وقتی در جاده نیستید، مهمانان آلپ در آنجا خواهند ماند Four Seasons Hotel des Bergues Geneva و Four Seasons Hotel Megeve. در حالی که در دره ناپا، مسافران در اقامت خواهند داشت Four Seasons Resort and Residences Napa Valley.

می‌گوید: «تجربه‌ی چهار فصل درایو یک بسط طبیعی است که ما چه ،ی هستیم و چه چیزی ارائه می‌دهیم – ایجاد تجربه‌های انتخاب‌شده که به مهمانان اجازه می‌دهد شخصیت یک منطقه را به روش‌های جدید و غیرمنتظره کشف کنند». آلخاندرو رینال، رئیس و مدیر عامل، هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل. از پشت فرمان یک وسیله نقلیه لو،، مهمانان از یک تجربه رانندگی استثنایی، همیشه با خدمات Four Seasons و قلب واقعی به ،وان راهنمای خود لذت خواهند برد.

از اقامتگاه ها و برنامه سفر گرفته تا گشت و گذارهای منحصر به فرد و تجربیات محلی متن،، همه با توجه به جزئیات، کیفیت استثنایی و خدمات مراقبتی که Four Seasons به آن مشهور است، ارائه می شود. مهمان، که یک تجربه رانندگی در چهار فصل را رزرو می‌کنند، از تجربه‌های ماهرانه‌ای با شگفتی‌های کمتر شناخته‌شده و مکان‌های پنهان متن، با هر مسافر، که توسط تیم Four Seasons سازماندهی شده است، برای یک سفر واقعاً بی‌نظیر لذت خواهند برد.

Canossa Drive Experience توسط Four Seasons

15 ع، ها

می‌گوید: «Four Seasons Drive Experience دنیای تورهای رانندگی لو، را بازتعریف کرده است و با گرد هم آوردن تخصص Four Seasons و شرکای ما در Canossa Events، تجربه‌های استثنایی ایجاد می‌کند». مارک سیو می کند، معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر ارشد بازرگ،. ما در سال 2023، Four Seasons Drive Experience را به مقاصد جدید و بسیار مورد تقاضا بر اساس درک عمیق مهمانانمان می آوریم و تجربه ای لو، را ارائه می دهیم که نشان دهنده مراقبت و همدلی واقعی است که در هسته اصلی چهار فصل است.

از ابتدا تا انتها، هر دو برنامه سفر برای جشن گرفتن عاشقانه سفرهای جاده‌ای و لذت بردن از هر لحظه از سفر و همچنین مقصد طراحی شده‌اند، چه از وسیله نقلیه لو، خود مهمان و چه با هماهنگی تیم خدمات مهمان اختصاصی.

لوئیجی اورلاندینی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، می‌گوید: «ما نمی‌تو،م از بازخورد مهمانان دریافت‌شده پس از برنامه سفر سال گذشته توسک، که حول عشق به ماشین‌ها و برنامه‌ریزی همهجانبه برای تجربه همه چیزهایی که مقصد ارائه می‌کند، مفهوم‌سازی شده بود، خوشحال باشیم». رویدادهای Canossa. با توجه به اینکه توسک، اکنون در آینه دید عقب است، ما هیجان زده هستیم که مهمانان را با این پیشنهادات جدید و مطلوب با چهار فصل مجذوب کنیم که خاطراتی را برای مادام العمر ایجاد می کند.

تجربه چهار فصل رانندگی در قلب کوه های آلپ، 12-18 ژوئن 2023

برنامه سفر یک هفته ای در ساعت آغاز خواهد شد Four Seasons Hotel des Bergues Genevaکه با مناظر د،با از دریاچه ژنو و پس‌زمینه‌ای نمادین از آلپ‌های پوشیده از برف، در چند روز آینده به ،وان پایگاه خانگی خواهد بود. یک شام خوشامدگویی محیطی عالی برای آشنایی با همسفران فراهم می کند. در زمان حضور در ژنو، میهمانان از روستای Gruyère دیدن خواهند کرد – که به ،وان یکی از زیباترین روستاهای منطقه و خانه پنیر معروف سوئیسی در نظر گرفته می شود. پس از آن، آنها یک تور پانوراما در سراسر میراث جه، یونسکو، Lavaux، Vineyard Terraces – زمینی به طول 30 کیلومتر (19 مایل) با تراس‌های خیره‌کننده در دامنه تپه – قبل از همراهی با شراب‌های تاریخی متعلق به قرون وسطی برای نوشیدن شراب سوئیسی آغاز می‌کنند. و جفت پنیر

در روزهای بعد، مسافران به سمت مقصد نهایی Megève سفر می‌کنند و در طول مسیر توقف می‌کنند تا در مورد هنر جاودانه ساعت‌سازی – از طراحی و توسعه نمونه‌های اولیه گرفته تا ماشین‌کاری، بیاموزند. بعدازظهر شامل یک رانندگی پر از آدرنالین است که از Chateau d’Avully که به خاطر برج های سر به فلک کشیده و معماری نمادین شهرت دارد قبل از رسیدن به Four Seasons Hotel Megeve برای استراحت و شارژ

برنامه نویسی در Megève شامل یک سفر مهیج به شهر آلپ انسی است که از طریق جاده های افسانه ای آراویس و عبور از کوه های پرآسمان می گذرد. بازدید از توده مون بلان – رشته کوهی الهام‌بخش با مناظر 360 درجه‌ای از کوه‌های آلپ فرانسه، سوئیس و ایتالیا. و سوار شدن به گذرگاه دورافتاده کوه Grand Saint Bernard که ایتالیا و سوئیس را به هم متصل می کند تا سفر خود را به Megève برگردانند.

چهار فصل تجربه را از طریق دره ناپا تجربه کنید، 29 اکتبر – 4 نوامبر 2023

این برنامه سفر برای علاقه مندان به غذا و شراب حول بهترین شراب سازی ها و تجربیات آشپزی متمرکز شده است که وعده می دهد کام را تقویت می کند و ذائقه ها را وسوسه می کند. در یکی از پایتخت های غذا و شراب آمریکای شمالی، مهمانان به آنجا می رسند Four Seasons Resort and Residences Napa Valley، خانه برای هفت روز آینده.

سفر با جشنی از غذای نوآورانه آغاز خواهد شد – یک شام خوشامدگویی در انبار تا،تان ملک با طراحی معماری که مظهر میراث کشاورزی غنی ناپا، قاب جنگل‌های زیبا و منظره‌های بی‌مانع از کوه‌ها است. روز بعد با یک رانندگی خوش منظره به سمت خلیج توما، برای تجربه ای همهجانبه از پرورش صدف آغاز می شود و سپس یک ناهار لذیذ مشرف به خلیج را می خورید. در شب، مهمانان از یک شام مجلل برای حواس، همراه با شراب های خاص منطقه لذت خواهند برد.

روزهای بعدی به کشف طعم‌های منحصربه‌فرد و غوطه‌ور شدن در نت‌های معطر شراب اختصاص داده می‌شود و در بازدید از شراب‌سازی‌های مورد بحث ناپا، که فقط برای مهمانان Four Seasons Drive Experience قابل دسترسی است، از جمله شراب‌سازی Opus One، که حاصل همکاری دو تن از معتبرترین چهره‌های شراب‌سازی است. : بارون فیلیپ دو روچیلد از Château Mouton Rothschild و Robert Mondavi.

برای روزهای پای، برنامه سفر، مهمانان یک تور خصوصی با کشتی در اطراف خلیج سانفرانسیسکو خواهند داشت و تجربه هفت روزه خود را در ابرها با بالون سواری به پایان می‌رسانند که مناظری پانوراما از تا،تان‌ها و کوه‌های مواج را ارائه می‌دهد.

اطلاعات رزرو

از مسافر، که علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه رانندگی چهار فصل در قلب آلپ یا تجربه رانندگی در چهار فصل از طریق دره ناپا هستند دعوت می شود. اینجا کلیک کنید برای جزئیات بیشتر رزرو یا ایمیل [email protected]. همچنین می تو،د از طریق تلفن رزرو کنید: EU +39 052 2421 096 و US +1 831 521 5190.

علاوه بر مجموعه رو به رشد جه، هتل ها و استراحتگاه ها، پیشنهادات س، زندگی لو، شامل یک مجموعه سفارشی نیز می شود. تجربه جت خصوصی; اجاره ویلای لو، و خانه تعطیلات; آ خط سفارش کالاهای خانه و مسافرت; یک نمونه کار جه، از اقامتگاه های خصوصیو اخیراً ورود به آن را اعلام کرده است قایق تفریحی لو، فضا، Four Seasons به تعریف مجدد سفرهای خارق‌العاده ادامه می‌دهد و خدمات چهار فصل افسانه‌ای خود را به هر سفری – چه در آب، چه در هوا یا در جاده – ارائه می‌کند.

درباره رویدادهای Canossa

رویدادهای Canossa در سال 2010 شکل گرفت و مترادف با برتری در رویدادهای تور جاده ای است. این شرکت تقریباً 300 رویداد را در سال سازماندهی می‌کند، از جمله سنگ معدن افسانه‌ای Modena Cento که در سراسر مناظر خیره‌کننده ایتالیا و همچنین مسابقات در برخی از معروف‌ترین پیست‌ها را در بر می‌گیرد. Canossa بیشتر به خاطر مسابقات اتومبی،، ک،یک و رویدادهای تور موتوری ابرخودروی خود که ،یبی از اتومبیل های کل،یونی عجیب و غریب، مهمان نوازی در سطح جه، و ماجراجویی های جاده ای در برخی از زیباترین مناظر جهان در سراسر اروپا، ایالات متحده و خاورمیانه است، شناخته شده است. خانواده Canossa همچنین شامل کاوالینو، ناشر مجله معروف همنام از سال 1978 و سازمان دهنده مهم ترین Concorso d’Eleganza در جهان است که به طور کامل به فراری اختصاص یافته است. از سال 2019 Canossa بخشی از ش،ه اتومبی،،.


منبع: https://www.motor1.com/news/651788/canossa-drive-experience-by-four-seasons/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.