دیزل ژنراتور ولوو 100 کاوآ،ذیزل ژنراتور اضطراری ولوو 100kva

یک نفر کارشناس برق، یک نفر کارشناس مکانیک و یک نفر تکنسین آندوسکوپ صنعتی. شرکت آسان ژنراتور در زمینه فروش قطعات و تعمیرات انواع دیزل ژنراتور فعال می باشد. لذا ژنراتورهای 100 کاوا ما توسط متخصصان آسان ژنراتور، اوهال شده و بسیار قابل اعتماد، دارای کمترین نوسان و دود خروجی می باشند.

لطفا جهت ارسال لیست و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید. با کیفیت و خوب به شما توصیه می کنیم قبل از خرید حتما از مشاوران و متخصصان در این حوزه مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. در حال حاضر بسیاری از ژنراتورها به سیستم‌های مدیریت توان مجهز هستند که آن‌ها را برای طراحی plug-and-play و امکان پیکربندی آسان و سریع مناسب می‌کند. به عنوان مثال، توانایی راه‌اندازی و برنامه‌ریزی از راه دور دستگاه، نمایش اخطارها، به‌عنوان مثال کاهش سوخت و سایر مسائل مربوط به عملکرد، علاوه بر ارائه طیف وسیعی از داده‌های تحلیلی را امکان پذیر می کند. به عنوان مثال، تنها یک یا دو دستگاه ممکن است در دوره‌های کم بار فعال باشند و در نتیجه راندمان سوخت را قیمت دیزل ژنراتور 100kva افزایش دهند.

  • در برخی از موتور های تراکتور و کمباین، در ورودی پیش صافی یک توری نیز وجود دارد که ذرات درشت (مانند کاه و کلش و غیره) را می گیرد.
  • لوله های سوراخ دار داخل صدا خفه کن به تعداد زیادی موجود دارند تا سطح بیشتری را برای صدا گیری ایجاد کنند.
  • با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد.
  • خدمات نگهداری و تامین قطعات حتی پس از اتمام دوره گارانتی نیز برای خریداران محصولات “آبیاران پویان آذر” برقرار است.

هنگام خرید دستگاه، باید به توان و اندازه دستگاه توجه کنید. از آنجایی که قیمت فروش دیزل ژنراتور با توان آن، رابطه مستقیم دارد، بهتر است دستگاهی به اندازه نیاز خود بخرید تا هزینه اضافی بابت مشخصاتی که عملا کاربردی برای شما ندارد پرداخت نکنید. البته قیمت دیزل ژنراتور با توجه به اینکه قیمت خرید قطعات بازار در نوسان است، مدام به روز می شود.

دیزل ژنراتنور های سوئدی، انگلیسی، کره ای می باشند که معمولا با قابلیت کوپل شدن با ژنراتور های استمفورد انگلیس یا مکالته ایتالیا را دارا می باشند. وظیفه اگزوز هدایت گاز های خروجی از سیلندر ها به بیرون و کاهش صدای این گاز ها است. در برخی دیگر از موتور ها (معمولاً موتور های ثابت) از یک نوع دیگر نشانگر گرفتگی استفاده می شود. این نشانگر نسبت به میزان خلاء یا فشار هوای ورودی موتور تحریک می شود. با افزایش میزان خلا، غبار نما یا نشانگر تحریک شده و نوار قرمز رنگ آن ظاهر می شود که زمان سرویس صافی را هشدار می دهد. قسمت گرد گیر صافی دارای یک لاستیک پلاستیکی شکاف دار (گلابی لاستیکی) است که با فشردن آن و باز شدن شکاف، گرد و خاک داخل گردگیر به بیرون ریخته می شود.

حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود. در اثر افزایش فشار بیش از حد معمول، سوپاپ به فشار فنر کلید الکتریکی غلبه کرده و جریان الکتریکی را برقرار می سازد. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد. دیزل ژنراتور دائم کار به دستگاهی گفته می شود که از آن برای فعالیت هایی که نیاز به تامیین برق به صورت مداوم و بدون قطعی برق و کارکرد دائم نیاز می باشد، استفاده می گردد.

مجموعه ژنراتور توسط پوسته آب بندی می شود و مواد عایق صدا بر روی دیواره داخلی پوسته چسبانده می شود. در عین حال، ورودی هوا و خروجی هوا باید ذخیره شود تا ژنراتور بتواند هوا را استنشاق کند و گرما را دفع کند؛ بنابراین قیمت ست ژنراتور بی صدا بیشتر از ست ژنراتور نوع باز خواهد بود. گروه مرکز صنعت در سالهای اخیر توانسته است اقداماتی بسیاری در تامین اقلام و مایحتاج کارخانجات از قبیل انواع الکتروموتورهای معمولی و نوع خاص ، انواع ژنراتورها، انواع کمپرسورها، بلوئرها، انواع گیربکس ها و تنوعی از پمپ ها را به صنایع مختلف تقدیم نماید.

دیزل ژنراتور بنز ایدم با موتور مدل Om364tage با مشخصات ذیل :

دیزل ژنراتور ولوو 100 کاوآ،ذیزل ژنراتور اضطراری ولوو 100kva

شارژر باتری جدای DC با ولتاژ خروجی دیزل ژنراتور در ارتباط است. دود اگزوز ساطع شده از یک دیزل ژنراتور حاوی مواد بسیار سمی است و باید به درستی مدیریت شود. از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گاز های خروجی از اگزوز ضروری است. روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می کند، که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور می شود. این عمل منجر به تولید جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می گردد.

علاوه بر ژنراتورهای استاندارد، دیزل ژنراتورهای اتوماتیک، دیزل ژنراتورهای بی صدا و کم صدا، دیزل ژنراتورهای متصل به شبکه، دیزل ژنراتورهای تریلر متحرک، دیزل ژنراتورهای کانتینری و غیره نیز وجود دارند. نکته ای که نباید از یاد ببرید این است که انواع مختلفی از دیزل ژنراتور وجود دارد که هر کدام برای موقعیت ها و کاربردهای متفاوتی مورد نیاز و مناسب هستند. در سال 1958 شروع به تولید موتور دریایی با یک شرکت استرالیایی کرد. در سال 1975 با همکاری یک شرکت آلمانی تولید موتور دیزلی سنگین را آغاز کردند و بالاخره در آوریل 2005 شروع به همکاری با گروه دوسان کره در تولید دیزل ژنراتور نمود.

اتصالات مربوط به سیستم سوخت رسانی را همواره کنترل نمایید (در صورت عدم توجه، احتمال آتش سوزی در ژنراتور گازوئیلی و انفجار در موتور ژنراتور بنزینی وجود خواهد داشت). شارژ باتری توسط دیزل ژنراتور می بایست با دقت بسیار بالا و متناسب با ولتاژ آن صورت پذیرد. اگر عقربه ولتاژ بسیار پایین است، باتری ها تحت شارژ می باشند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیزل ژنراتور 100kva با موتور Lovol” لغو پاسخ

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.