مرسدس بنز E-Class Estate با پیشرانه PHEV

از نظر زیبایی شناسی، نسخه PHEV این واگن تقریباً شبیه به نسخه کاملاً احتراقی است. تنها تغییر بزرگی که در اینجا قابل مشاهده است، دری است که شارژر روی گلگیر عقب سمت راننده را می پوشاند.

نگاهی اجمالی به داخل ک، E جدید نشان می‌دهد که یک دسته ابزار دیجیتال و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی پرتره‌گرا وجود دارد که در یک زاویه در کنسول مرکزی قرار دارد. بخش‌های مشکی بیرونی حسگرهای مختلفی را پوشش می‌دهند، بنابراین انتظار می‌رود این مدل از فناوری پیشرفته کمک راننده برخوردار باشد.

ما انتظار داریم ک، E جدید در نیمه اول سال 2023 معرفی شود. مشخص نیست که آیا این سدان و واگن همزمان به نمایش درخواهند آمد یا خیر. به طور کلی، مرسدس به تدریج انواع AMG را پس از مدل های اصلی عرضه می کند. همچنین ک، CLE جایگزین ک، C و E کوپه و کانورتیبل خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/622134/mercedes-benz-e-cl،-phev-wagon-spy-s،ts/

مرسدس بنز ک، E نسل جدیدی در افق دارد. علاوه بر سدان چهار در، یک نوع واگن نیز در راه است. در حالی که ما ع، های جاسوسی قبلی از مدل سقف بلند داریم، ماشین موجود در این گا،ی اولین نگاه ما به مدل پلاگین هیب، این استیت است.

،یداران ک، E طیف گسترده ای از پیشرانه ها را برای انتخاب خواهند داشت. این شامل گزینه های هیب، ملایم و PHEV خواهد بود. در بالای این محدوده، E 63 با موتور 2.0 لیتری توربوی پلاگین با قدرت 671 ، بخار (500 کیلووات) وجود خواهد داشت.

بدیهی است که واگن ک، E سقف بلندتری برای ایجاد فضای بار اضافی در عقب دارد. این یکی دارای پانل هایی در زیر شیشه هاچ ، برای پنهان ، شکل مدل تولیدی است. به نظر می رسد چراغ های عقب شکلی جذاب با بخش خمیده در پایین دارند. سپر عقب لوله های اگزوز را پنهان می کند، اما ع، های جاسوسی ،وجی های در معرض دید مدل های AMG را نشان می دهد.

مرسدس سعی می کند آن را پنهان کند، اما به نظر می رسد ک، E جدید ظاهر جالبی دارد. در امتداد درهای پایینی بخش های چین دار وجود دارد. این ،صر در پشت به سمت بالا خم می شود تا گلگیرهای عقب را برجسته کند. ما نمی تو،م به طور قطعی ببینیم، اما سقف مشکی روی این خودرو به نظر می رسد یک سقف پانوراما باشد.

ع، های جاسوسی مرسدس بنز ک، E واگن PHEV

16 ع، ها

نوار افقی در جلوپنجره به ما می گوید که این یک مدل استاندارد مرسدس بنز است، نه تریم AMG. متأسفانه، استتار بیشتر جزئیات طراحی را پنهان می کند. نگاهی اجمالی به چراغ‌های جلو، که نواری از چراغ‌های روشن در بالای آن دارند، وجود دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.