رادیکال SR10 XXR با ارتقاهای Aero، بیت های فیبر کربنی معرفی شد

به گفته رادیکال، این خودروی تک‌نفره اکنون دارای لوورهای جلوی جدیدی است که باید آیرودینامیک را در سرعت‌های بالا بهبود بخشد و تأثیر مثبتی بر روی هندلینگ و خنک‌کننده داشته باشد. تازه‌ای دیگر به شکل باله مرکزی الهام گرفته از LMP است که در SR3 XXR نیز دیده می‌شود. رینگ های آلیاژی س، وزن جدید و چراغ های جلوی جدید DRL بهبودهایی را که به ،وان تج،ات استاندارد برای این نسخه بهینه شده SR10 ارائه می شود، تکمیل می کند. به صورت اختیاری، مشتریان می‌توانند یک پکیج اسپلیتر و دیفیوزر کربن جدید داشته باشند که باعث کاهش وزن بیشتر می‌شود.

در اوا، دسامبر سال گذشته، رادیکال از SR3 XXR به ،وان نسخه قدرتمندتر و هاردکور یکی از محبوب ترین محصولات خود رونمایی کرد. در حال حاضر، این شرکت ،یسی همچنین با اضافه ، ارتقاء آیرودینامیک و سایر ارتقاء به این خودروی مسابقه ای قدرتمندتر، SR10 را به XXR ارتقا داده است.

4 ع، ها

رادیکال SR10 XXR

برای ،، که قبلاً SR10 دارند، ما خبرهای خوب بیشتری داریم. رادیکال می‌گوید که می‌تو،د وسیله نقلیه فعلی خود را در قالب یک بسته جدید XXR Evolution به درجه XXR ارتقا دهید. این کیت به صورت استاندارد شامل بهینه‌سازی‌های آیرودینامیکی، چرخ‌های جدید و خنک‌کننده بهینه‌شده خواهد بود. درست مانند SR10 XXR جدید، این پکیج شامل قطعات فیبر کربنی به صورت اختیاری برای نمای بیرونی است.

SR10 در ابتدا در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تاکنون، این شرکت بیش از 100 دستگاه از نمونه اولیه خودروی مسابقه ای را به فروش رسانده است. ایالات متحده بزرگترین بازار این شرکت است که 70 درصد از SR10های تولید شده تاکنون به مشتریان در این کشور تحویل داده شده است. رادیکال تریم جدید XXR را در بهار امسال تولید خواهد کرد و انتظار می‌رود اولین تحویل آن در اوا، سال جاری باشد. این خودروساز در حال حاضر بیش از 30 نمایندگی در بیش از 20 کشور در سراسر جهان دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650250/radical-sr10-،r-debut/نیروبخش SR10 XXR یک موتور 2.3 لیتری توربوشارژ با حدا،ر قدرت 425 ، بخار (312 کیلووات) است. به ،وان یادآوری، SR3 XXR دارای یک آسیاب 1.5 لیتری با قدرت 232 ، بخار (171 کیلووات) است. رادیکال برای خودروی مسابقه‌ای جدید نوید هزینه‌های جاری کمتر و طول عمر بیشتر موتور را می‌دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.