سفارشی بنتلی باکالار الهام بخش جت خصوصی، هلیکوپتر است


بنتلی باکالار بیش از دو سال پیش رونمایی شد و به یکی از کمیاب‌ترین مدل‌های دو در این خودروساز تبدیل شد. این شرکت تنها 12 نمونه تولید کرد، اما طراحی سفارشی یکی از آنها الهام بخش طراحی دو هواپیما شده است – یک جت G650 Gulf Stream و یک هلیکوپتر Sikorsky S-76.

کن ریچی این دو هواپیما را برای شرکت هواپیمایی خصوصی خود فل، جت سفارش داد. او در ساخت این دو خودرو با بنتلی مولینر دیزاین همکاری کرد. رنگ بیرونی Bacalar’s Julep او الهام بخش رنگ آفتاب پرست نقره ای-سبز برای لهجه های کلیدی هواپیما بود. در داخل، هلیکوپتر و جت دارای صندلی‌های سفارشی هستند که س،ی را از Bacalar گرفته‌اند. هر دو دارای روکش چوب هستند، در حالی که یراق آلات برنزی Satin Bacalar و فرش الماس حکاکی شده کابین ها را زینت می دهند.

بنتلی باکالار الهام بخش جت خصوصی، هلیکوپتر است

12 ع، ها

باکالار سفارشی ریچی دارای رینگ‌های 22 اینچی سه‌رنگ سفارشی، براق‌های بیرونی ساتن برنز، و لهجه‌های فیبر کربنی ساتن است. بنتلی دارای کابین سفید و مشکی با لهجه های برنزی است. از سال 2020، بنتلی تقاضا برای رنگ بیرونی مولینر دو برابر و سفارشات شخصی مولینر سه برابر شده است.

Bacalar با موتور دو توربوشارژر 6.0 لیتری W12 این برند رونمایی شد. این موتور 650 ، بخار (484 کیلووات) و 667 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و با یک گیر،س اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه جفت می شود. بنتلی می تواند در 3.5 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد و حدا،ر سرعت آن به بیش از 200 مایل در ساعت (332 کیلومتر در ساعت) برسد.

با این حال، چیزی که بنتلی را واقعاً خاص می کند طراحی آن است. این خودرو فاقد سقف است و تنها می تواند دو نفر را در خود جای دهد و تمام نمای بیرونی به صراحت برای مدل طراحی شده است. با این حال، خودروساز مجبور شد دستگیره های درهای Continental GTC را برای سیستم ورود بدون کلید حمل کند. در داخل، بنتلی ریوروود 5000 ساله، یک ماده فوق‌العاده کمیاب را نصب کرد و از پارچه‌های پشمی طبیعی برای ،مت‌های صندلی، پشتی صندلی و پشتی‌های سر استفاده کرد.

بنتلی تمرکز بیشتری روی بخش مولینر خود قرار داده است. در این ماه، بنتلی بورلی هی، سه نسخه محدود Continental GT S،d ​​Convertible را برای برجسته ، قابلیت‌های سفارشی‌سازی مولینر سفارش داد. این خودروساز این سه خودرو را با رنگ‌های پاستلی سفارشی به پایان رساند که برای بازگشت به روزهای هنر دکوی هالیوود طراحی شده بودند. ما انتظار داریم در آینده چیزهای بیشتری از مولینر ببینیم، به خصوص با افزایش محبوبیت آن.


منبع: https://www.motor1.com/news/617060/bentley-bacalar-mat،g-jet-helicopter/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.