سقف چند رنگ مینی به عنوان یک مدل نسخه ویژه بسیار بهتر به نظر می رسد

سقف Mul،one از قاب جلوپنجره جلو تا عقب شروع می شود. با این حال، Mini رنگ‌هایی را که استفاده می‌کند به سفید Aspen در جلو، Melting Silver II در ،مت می، و Jet Black در عقب تغییر داد. با توجه به ارزش آن، ما فکر می کنیم که این بهتر از رنگ مایل به آبی سقف Mul،one قبلی است.

سال گذشته، این خودروساز بریت،ایی سقف Mul،one را معرفی کرد که دارای سه رنگ بود که به صورت گرادیان کنار هم قرار گرفتند. اکنون، این خودروساز این پیشنهاد را گسترش داده و آن را به یک مدل نسخه ویژه کامل به نام Mul،one Edition تبدیل کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/607415/new-mini-mul،one-special-edition/

مینی ادعا می کند که هر خودرو نسخه Mul،one منحصر به فرد است، البته به روشی ظریف. برای دستیابی به این هدف، این شرکت از فرآیند رنگ آمیزی مرطوب روی مرطوب استفاده می کند که در آن سه سایه رنگ مستقیماً یکی پس از دیگری اعمال می شوند. به دلیل تغییر شرایط محیطی، تغییرات در الگوی رنگ ممکن است رخ دهد.

برخلاف نسخه Mul،one سال گذشته که در سقف و Cooper SE رایج بود، نسخه جدید Mul،one با ،اصر طراحی منحصر به فرد در نمای بیرونی و داخلی عرضه می شود. مدل نسخه ویژه برای هاردتاپ 3 در، هارد تاپ 5 در و کلابمن نیز ارائه شده است.

26 ع، ها

مینی به معرفی چندین مدل نسخه ویژه برای خودروهای خود مشهور است، و این علاوه بر مجموعه ای از سفارشی سازی هایی است که می توان در هنگام ،ید در خودروی خود اعمال کرد. در میان مواردی که می‌تو،د سفارشی کنید، سقف‌های Mini معمولاً جایی هستند که مالکان می‌توانند خود را به روش‌های مختلف بیان کنند (مانند نسخه راه راه 26 رنگ Mini Paul Smith).

همانطور که گفته شد، Mini Mul،one Edition دارای جزئیاتی است که مختص مدل نسخه ویژه است. اینها در ،ت های جانبی، ستون C و کلاهک چرخ ها در خارج یافت می شوند. در کابین، حروف Mul،one و نشان رنگین کمان روی رکاب درها و کفپوش ها، و همچنین در سراسر داشبورد – روی آفتابگیر، فرمان، و درپوش کلید سفارشی دیده می شود.

نسخه جدید Mini Mul،one برای 3-Door، 5-Door و Clubman

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.