سه ردیف، سه موتور، تا 362 اسب بخار

در بخش فناوری، ما قبلاً به مجموعه کامل کمک راننده تویوتا اشاره کرده‌ایم. فراتر از آن، Grand Highlander یک SUV متصل است که قادر به به‌روزرس،‌های هوایی است. سیستم چندرسانه ای کنترل صوتی را برای دسترسی به سیستم های مختلف و همچنین خدمات متصل مانند Cloud Navigation و Destination Assist ارائه می دهد. اتصال بلوتوث دوگانه پشتیب، می‌شود، و بله، تویوتا برخی از خدمات اشتراکی مانند Remote Connect را برای فعال ، سیستم‌های مختلف مانند چراغ‌های جلو، قفل درها یا راه‌اندازی موتور از طریق تلفن هوشمند ارائه می‌دهد.

تویوتا گرند هایلندر داخلی 2024 تویوتا گرند هایلندر 2024
احتمالاً هیبرید م، برای گرند هایلندر 2.4 توربوی تویوتا با موتورهای الکتریکی است، مشابه آنچه در تویوتا کراون ارائه شده است. این از جمله اطلاعاتی است که هنوز در دسترس نیست، همراه با رتبه بندی قدرت برای سایر سیستم ها. اگر با موتور برتر پیش بروید، یک SUV قابل توجه خواهید داشت که می تواند در 6.3 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و 5000 پوند را یدک ،شد. یا اگر فقط به چیزی با فضای پا و قیمت پایین‌تر نیاز دارید، چرخ‌محرک جلو با دو موتور دیگر موجود است.

تویوتا گرند هایلندر داخلی 2024
تویوتا گرند هایلندر داخلی 2024

لیزا ماتراتزو، معاون گروه بازاریابی تویوتا، گفت: قطعاً در بازار به یک SUV سایز متوسط ​​نیاز وجود دارد که راحتی داخلی را در هر سه ردیف در اولویت قرار دهد و گرند هایلندر گزینه نهایی است. “این مدل سه ردیفه میراث هایلندر را به فضایی کاملاً جدید می برد و در عین حال به قول خود برای ارائه برقی سازی عمل می کند.”

با رفتن به Grand Highlander Limited چرم با صندلی‌های گرم‌کن/تهویه‌شونده در جلو و صندلی‌های کاپیتان گرم‌کن در ردیف دوم اضافه می‌شود. همچنین فرمان گرم‌کن، فضای ذخیره‌سازی ردیف دوم قابل تنظیم در کنسول، سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو، سنسورهای پارک، درب برقی و غیره وجود دارد. در بیرون، Limited چرخ‌های 20 اینچی و LED برای چراغ‌های روز و مه شکن در اختیار شما قرار می‌دهد. پیشرانه Hybrid Max را انتخاب کنید و می تو،د یک پریز برق 1500 وات نیز داشته باشید. پلاتین سینک آشپزخانه را به ،یب می اندازد، البته به صورت استعاری. در حال صحبت از یک هدآپ نمایشگر، دوربین های پانوراما، دستیار ترافیک و بسیار بیشتر.

گرند هایلندر روی پلت فرم TNGA-K تویوتا سوار می شود، اما یک هایلندر فوق العاده بزرگ نیست. جدا از داشتن پیشرانه هیب، م، موجود (و تاکنون مرموز)، گرند هایلندر دارای ظاهری متمایز با جلوپنجره سر چکشی و درهای صاف و بدون خطوط بدنه است. تقریباً هیچ شیبی به سقف وجود ندارد و به این SUV حضور بیشتری در نمایه می دهد. سه سطح تریم – XLE، Limited، و Platinum، تفاوت‌های مختلف تریم و گزینه‌های چرخ (با 18 اینچ شروع می‌شوند) را برای متمایز ، درجه‌ها ارائه می‌کنند. شاسی‌بلندهای مجهز به پیشرانه Hybrid Max دارای ،مت‌های پایین‌تر و اگزوز دوگانه هستند.

با حرکت به داخل، به بخش لو، این ارائه می رسیم. صرف نظر از سطح تریم، ،یداران گرند هایلندر صندلی های ردیف سوم «بزرگسالان» با فضای کافی برای چند چمدان در پشت خود دارند. تویوتا عقب‌ترین فضای بار را بر حسب فوت مکعب مح،ه نمی‌کند، اما با خواباندن صندلی‌ها، این خودروساز ،نی حدود 98 فوت مکعب ارائه می‌کند. در جلو یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی استاندارد وجود دارد. صندلی‌های مجهز به گرمکن برقی در مدل پایه XLE به همراه شش شارژر USB، یک شارژر بی‌سیم و مجموعه سیستم‌های کمک راننده و ایمنی Toyota Safety Sense 3.0 ارائه می‌شوند.

تویوتا گرند هایلندر داخلی 2024
تویوتا گرند هایلندر داخلی 2024

ما با قدرت شروع خواهیم کرد، اما هشدار داده شود. در حالی که گرند هایلندر برای اولین بار برای نمایشگاه خودروی شیکاگو 2023 معرفی شده است، تویوتا آماده به اشتراک گذاشتن تمام جزئیات در مورد آنچه در زیر کاپوت است نیست. ما می تو،م به شما بگوییم که سه گزینه موتور وجود دارد که با یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ بدون هیچ گونه برقی شروع می شود. چهار دیگ هیب، 2.5 لیتری این شرکت نیز موجود است و در بالای هرم هیبرید م، قرار دارد که 362 ، بخار قدرت را از طریق سیستم چهارچرخ محرک استاندارد به هر چهار چرخ می رساند.

اطلاعات بیشتر در مورد Grand Highlander 2024، از جمله قیمت و تاریخ فروش آن، در اوا، تابستان 2023 فاش خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/651626/2024-toyota-grand-highlander-debut/

وقتی تویوتا هایلندر با صندلی های سه ردیفه آن به اندازه کافی بزرگ نیست اما سکویا بیش از حد است، اکنون گزینه سومی برای رفع عطش ،یداران SUV وجود دارد. تویوتا گرند هایلندر 2024 اینجاست و بین ماشین‌های فوق‌الذکر شکاف می‌کند تا خانواده‌ها را با لو،، فضا و قدرت جذب کند.

28 ع، ها

تویوتا گرند هایلندر 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.