شایعات تویوتا Century SUV همچنان ادامه دارد، ممکن است در ماه آگوست عرضه شود


آنچه که به ،وان یک شایعه وحشی شروع شد، به دلیل گزارش جدید یک منبع معتبر ادعا می کند که تویوتا واقعاً در حال برنامه ریزی یک SUV قرن است، اهمیت بیشتری پیدا می کند. مطابق با نیکی آسیالو،وبارج در اوایل آگوست امسال عرضه خواهد شد و در کارخانه Tahara در Aichi که در آن مدل‌های مختلف تویوتا و ل،وس مونتاژ می‌شوند، ساخته خواهد شد. در حالی که انتظار می رود این خودرو تا حد زیادی ژاپن را هدف قرار دهد، به کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد.

همانطور که در اصل توسط ژاپن نوشته شده است بهترین ماشین مجله، نیکی آسیا همچنین معتقد است که شاسی بلند قرن بالاتر از لندکروزر در محدوده وسیع تویوتا قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از جزئیات مهمی که این دو نشریه به اشتراک گذاشته اند، به زیرساخت ها اشاره دارد. به نظر می رسد به طور فزاینده ای محتمل تر است که این شاسی بلند شیک بر پایه هایلندر ساخته شود که این هفته مشتقات بزرگ گرند هایلندر را در ایالات متحده به دست آورد.

تویوتا قرن 2018

50 ع، ها

هر دو نشریه ادعا می کنند که شاسی بلند تویوتا سنتوری با پیشرانه هیب، عرضه خواهد شد. این می تواند Hybrid Max از Crown جدید باشد که در آن یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با یک جفت موتور الکتریکی کار می کند. در مجموع، اینها در مجموع 340 ، بخار قدرت و 400 پوند فوت (542 نیوتن متر) گشتاور تولید می کنند. گرند هایلندر 2024 دارای سیستم هیب، قوی تری با قدرت 362 ، بخار است، اما جزئیات کامل هنوز فاش نشده است.

در حالی که سدان باشکوه تصویر شده در اینجا از 20,080,000 ین (حدود 153,000 دلار یا 142,500 یورو) ،ده‌فروشی می‌شود، اعتقاد بر این است که SUV همنام آن بسیار ارزان‌تر است. نیکی آسیا می‌گوید تویوتا چیزی در حدود 15،000،000 ین (114،500 دلار یا 106،500 یورو) برای نسخه پایه شارژ خواهد کرد. توجه داشته باشید که هنوز هم تقریباً سه برابر بیشتر از لندکروزر سطح پایه است.

طبق گزارش ها، ل،وس LM نیز در نیمه دوم سال به سرزمین خورشید طلوع می آید. مینی ون فانتزی که اساسا یک آلفارد لو، است، در ابتدا حدود سه سال پیش در چین به فروش رسید. نیکی آسیا در اختیار دارد تویوتا قصد دارد تولید را از کارخانه Inabe به کارخانه Tahara منتقل کند تا کیفیت ساخت را بهبود بخشد زیرا کارگران کارخانه دوم تجربه بیشتری با مدل‌های ل،وس دارند.


منبع: https://www.motor1.com/news/651651/toyota-century-suv-august-2023-launch/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.