سیتروئن 2CV را تماشا کنید که یک دوره خارج از جاده را با رنگ های پرنده به پایان می رساند


سیتروئن 2CV یک خودروی اقتصادی مقرون به صرفه کوچک است که از دهه 50 به مدت چهار دهه در فرانسه فروخته می شود. علیرغم ظاهر غیرمعمولش، این خودرو در واقع خودروی سختی است زیرا نمونه های قدیمی آن را تا به امروز مشاهده کرده ایم. اما آیا انجام کمی آفرود به اندازه کافی سخت است؟

ظاهراً می تواند و این ویدیو از تی اف ال ک،یک می خواهد این را ثابت کند مجری یک سیتروئن 2CV مشکی و زرد را در یک کورس آفرود واقعی آورد تا ببیند آیا آنچه را که برای اتمام آن لازم است دارد یا نه.

سیتروئن چوبی 2CV

9 ع، ها

شایان ذکر است، سیتروئن 2CV مجهز به سیستم تعلیق پیچیده است و برای زمین های ناهموار طراحی شده است. خودروی بدنه روی قاب در اوا، دهه 1940 در فرانسه پس از جنگ معرفی شد و برای جاده های ش،ته ای طراحی شده بود که بسیاری از مناطق روستایی فرانسه در آن زمان با آن روبرو بودند. سیستم تعلیق از جلو به عقب در لوله های فنری به صورت متقاطع متصل است، کاملاً مستقل است و بیش از هشت اینچ از زمین فاصله دارد. به طور خلاصه، این ماشین برای بسیج فرانسه پس از ش،ت جنگ طراحی شده بود.

در این ویدئو، سیتروئن 2CV به دلیل تنظیمات سیستم تعلیق و فاصله قابل توجه از سطح زمین، عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد. در یک ،مت، وسیله نقلیه از یک مسیر ترانشه عبور کرد که یک آزمون عالی برای بیان است. به گفته مجری، بسیاری از کراس اوورهای جدید در این بخش از دوره به پایان رسیدند. اما سیتروئن 2CV به راحتی از آن عبور می کند، زیرا فاصله زیادی وجود دارد که تقریباً می تواند تمام چرخ ها را روی زمین نگه دارد.

در بخش دیگری از ویدیو، سیتروئن 2CV یک دوره لگ را طی کرد که معمولاً برای کراس اوورهای با فاصله زیاد اختصاص داشت. این وسیله نقلیه به راحتی توانست از آن عبور کند، اگرچه راننده مجبور بود برای جلوگیری از گیر افتادن کمی سرعت خود را حفظ کند.

بنابراین، آیا سیتروئن 2CV می تواند در خارج از جاده انجام دهد؟ حتما میتونه این خودروی کوچکی است که در مسیر آفرود به شدت ضربه می زند. این توانایی فراتر از آن چیزی است که شما از یک خودروی مقرون به صرفه انتظار دارید.


منبع: https://www.motor1.com/news/664796/watch-citroen-2cv-tackle-actual-off-road-course-flying-colors/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.