شارژ مجدد ولوو C40 در تست گوزن ضعیف عمل می کند

با سرعت معیار 77 کیلومتر در ساعت (47.8 مایل در ساعت)، C40 Recharge با ش،ت مواجه شد، با توجه به این که آزمایش‌کننده به کم فرم، بیش از حد اشاره کرد. گفته می‌شود که واکنش‌های خودرو عادی است، هرچند گفته می‌شود ،تیک‌ها و دمای آن روز می‌تواند عاملی برای تلاش‌های ناموفق باشد. با این حال، عدم واکنش ESC خودرو نیز به ،وان یک عامل مورد توجه قرار گرفت.


منبع: https://www.motor1.com/news/606806/volvo-c40-recharge-moose-test/

ولوو C40 Recharge که سال گذشته برای مدل سال 2022 معرفی شد، نسخه کوپه XC40 Recharge است. نوع تست شده توسط km77.com کاملاً مجهز بود و ،تیک‌های Pirelli PZero Elect را پوشیده بود. در طول مدت آزمایش، خودرو در حالت عادی قرار داشت.

در مقایسه، تسلا مدل Y قبلاً آزمایش ،ن را انجام داد و مانور را با سرعت 83 کیلومتر در ساعت (52 مایل در ساعت) به پایان رساند. سایر خودروهای برقی کراس اوور مانند VW ID.4 و مزدا MX-30 نیز عملکرد قابل‌توجهی داشتند، اما بهتر از آنچه که کراس اوور EV تسلا تاکنون به دست آورده است، نبودند. در همین حال، کیا EV6 نیز اخیرا آزمایش را با سرعت 78 کیلومتر در ساعت (48.5 مایل در ساعت) به پایان رساند.

44 ع، ها

بهترین تلاش در سرعت 70 کیلومتر در ساعت (43.5 مایل در ساعت) انجام شد که در مقایسه با سایر خودروهای ک، خود کمی پایین بود.

با معرفی بیشتر خودروهای برقی، تعداد انگشت شماری از آنها قبلاً آزمایش وحشتناک ،ن را پشت سر گذاشته بودند. وسایل نقلیه الکتریکی معمولاً برای بررسی اینکه آیا خودرو می تواند با خیال راحت از یک مانع ناگه، مانور دهد (و بعد از آن به خط بازگردد) طراحی شده است. حتی خودروهای برقی کراس اوور بالاتر نیز معمولاً عملکرد خوبی دارند – به جز Volvo C40 Recharge که اخیراً توسط افرادی از YouTube آزمایش شده است. km77.com.

این نشان می‌دهد که مرکز ثقل پایین تنها عاملی نیست که یک وسیله نقلیه می‌تواند آزمایش وحشتناک ،ن را با موفقیت پشت سر بگذارد. کمک‌های الکترونیکی نیز بر نتایج تأثیر می‌گذارند، اما مهم‌تر از آن، کشش ،تیک‌ها.

شارژ ولوو C40 2022

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.