شورلت کوروت Z06 فیس 819-HP Lucid Air GT را در مسابقه چالش برانگیز تماشا کنید

2022 Lucid Air Grand Touring


منبع: https://www.motor1.com/news/661594/watch-chevrolet-corvette-z06-lucid-air-gt-challenging-race/

رانندگان تست فرض می‌کنند که اگر Lucid تایرهای عملکردی اختصاصی داشت (در تمام فصول کار می‌کرد) ممکن بود کمی بهتر عمل کند. حتی در آن زمان، این احتمالاً برای برتری کوروت در چالشی که سرعت، ترمزگیری و پیچیدن در پیچ همه عوامل مؤثر در نتیجه است، کافی نخواهد بود.

که با اجرای شماره دو همراه است.

این سوال در اولین اجرا پاسخ داده می شود. هر دو خودرو با هم خط را ، می کنند، اما Z06 به وضوح برای کشش تلاش می کند. در نتیجه، لوسید در پیش است و اگر این مسابقه یک چهارم مایل بود، بازی در Chevy تمام می شد. چندین طول ماشین وجود دارد که هر دو وسیله نقلیه را در این نقطه از هم جدا می کند، اما نبرد فقط نیمه تمام است و حرکت به Z06 تغییر می کند. Lucid تلاش می کند تا جرم 5200 پوندی خود را جمع کند در حالی که کوروت تمام زمین های از دست رفته زیر ترمز را جبران می کند. هر دو حتی در پیچ هستند، اما Z06 سریع‌تر خارج می‌شود و به یک برد واضح نزدیک می‌شود. اما آنقدرها که انتظار می رود تعیین کننده نیست.

طراحی بیرونی شورلت کوروت Z06 2023

لوسید ایر گرند تورینگ و شورولت کوروت Z06 یک ویژگی مش، دارند. خوب، آنها دارند مقدار زیادی به طور مش،، به این م،ا که هر دو صندلی، چهار چرخ دارند و افراد را حمل می کنند. اما در دنیای Motor1.com، تنها نقطه مش، قابل توجه در اینجا این است که هر دو در یک خط مستقیم سریع هستند.

این معیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن برای یک مسابقه درگ ساده است، اما این مرحله نهایی رقابت جدید از آن است ادموندز یکی از مسابقات U-drag آنهاست. این بدان م،است که یک مسابقه درگ همراه با ترمز، یک چرخش 180 درجه و یک سرعت دیگر به خط پایان باز می گردد. این همچنین به این م،ی است که Lucid Air Grand Touring – قهرمان بی چون و چرای ، بخار در این گروه با موتورهای دوگانه و 819 پونی برقی که به هر چهار چرخ حرکت می کنند – باید بیش از حرکت سریع در یک خط مستقیم انجام دهد.

در همین حال، کوروت Z06 و V8 با دور بالا 670 ، بخاری آن ممکن است ضعیف به نظر برسند، اما به طور قابل توجهی س، تر از Lucid است. روی کاغذ، Vette در واقع سریعتر به سرعت 60 مایل در ساعت در 2.7 ث،ه، در مقابل 3.0 در هوا است. با این حال، این امر مست،م آن است که راننده کوروت هر بار یک پرتاب عالی داشته باشد، در حالی که راه اندازی در سدان خوشگل لوسید کمی ساده تر است. این سؤال پیش می‌آید: اگر در ابتدا همه چیز طبق برنامه پیش نرود، آیا Air عملکرد کافی برای حفظ برتری در جنبه‌های ترمز و پیچیدن چالش دارد؟

پس از تعویض راننده، Z06 بسیار بهتر راه اندازی می شود و هر دو خودرو در طول یک چهارم مایل در کنار هم حرکت می کنند. با این حال، در حالت ترمز، سدان برقی سنگین با کارور گوشه دو سرنشینه ساخته شده قابل مقایسه نیست. کوروت برنده این مسابقه با چندین طول اتوبوس است.

3 ع، ها

139 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.