علاقه مندان به خودروهای کلاسیک برنده پرونده کلاهبرداری 7.2 میلیون دلاری در فروشگاه ترمیم شدند


داستان‌های بازسازی ماشین ک،یک که در اینجا ارائه می‌کنیم، اغلب با سفرهایی با احساس خوب همراه هستند. این به این دلیل است که آنها معمولاً شامل اشتیاق صاحب و مغازه هستند که کار را تسهیل می کند، اما این یکی متفاوت است.

کارآفرین Bill Oesterle برنده دعوی تقلب علیه Healey Werks Corp. – یک فروشگاه تخصصی ترمیم خودرو در آیووا، شده است. ستاره ایندیانا گزارش ها. طبق این دادخواست، این مغازه و صاحب آن کریگ هیلینگر صدها هزار دلار از Oesterle در طول 10 سال کار مش، در پروژه های مختلف به جیب زدند. این پرونده در سال 2020 در آیووا تشکیل شد و اخیراً پس از تحقیقات به نتیجه رسیده است.

1966 مازراتی گیبلی

5 ع، ها

رابطه بین Oesterle – مدیر عامل سابق Angie’s List و مدیر عامل فعلی TMap, LLC با توجه به لینکدین – و هیلینگر در سال 2010 شروع به کار کرد. در آن زمان، Oesterle یک مازراتی گیبلی ک،یک را به قیمت 16000 دلار ،یداری کرد و آن را برای کار بازسازی به هیلینگر فرستاد. هیلینگر به Oesterle گفت که این کار در یک تا دو سال تمام می شود و برای او کمتر از 200000 دلار هزینه خواهد داشت. در این شکایت آمده است که کار حتی پس از چهار سال نیز تکمیل نشد و Oesterle بیش از 1 میلیون دلار صورت‌حساب دریافت کرد.

این شکایت همچنین به نمونه‌ای اشاره کرد که هیلینگر اوسترل را متقاعد کرد که یک Austin-Healey 100M با او ب،د – یک مدل کارخانه‌ای آرزومند که نیاز به مونتاژ داشت. این کارآفرین 50000 دلار برای این واحد هزینه کرد، اما زم، که او خودروی اسپورت ک،یک را دریافت کرد، اوسترل “کشف کرد که 100M آنطور که هیلینگر وعده داده بود، 100M کارخانه ای نبود.”

Oesterle در بی،ه ای گفت: “من می خواهم دیگران در جامعه خودروهای ک،یک از این وضعیت آگاه باشند.”

قاضی دادگاه منطقه آیووا، جیمز ان. دان، حکم داد که شرکت Healey Werks در برابر Oesterle کلاهبرداری کرده و قانون تجارت خدمات وسایل نقلیه موتوری آیووا را نقض کرده است.

در این حکم آمده است که Oesterle 2.4 میلیون دلار خسارت دیده است. این جایزه در راستای قانون تجارت خدمات وسایل نقلیه موتوری آیووا سه برابر شد. هیلی ورکز همچنین باید هزینه های دادگاه Oesterle و هزینه های وکلا را علاوه بر حکم 7.2 میلیون دلاری بپردازد.


منبع: https://www.motor1.com/news/628624/cl،ic-car-enthusiast-wins-indiana-lawsuit/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.