فراری 13 SF90 را فراخوان می‌کند زیرا کیسه هوا می‌تواند با صندلی‌های کودک تداخل داشته باشد

فراری می‌گوید برخی مدل‌های SF90 کوپه 2021-2023 و SF90 Spider 2022 ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند و منطقاً به دارندگان چنین وسایل نقلیه‌ای توصیه می‌کند تا زم، که سوپراسپرت‌ها توسط فروشنده بازرسی نمی‌شوند از صندلی‌های کودک استفاده نکنند. این فراخوان شامل یک صندلی مسافر جدید و بزرگتر (سایز XL به جای سایز M) است که می تواند صندلی کودک را با خیال راحت در خود جای دهد، حتی در صورت تصادف و باز شدن کیسه هوا.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!


منبع: https://www.motor1.com/news/656571/ferrari-sf90-airbag-recall/فراری SF90 Spider

خوشبختانه، فراری می‌گوید هیچ گزارشی مبنی بر هیچ حادثه‌ای در نتیجه این موضوع نداشته است. ما شک داریم که بسیاری از مردم هستند در حقیقت از SF90 های خود برای حمل و نقل کودکان استفاده می کنند اما هرگز نمی د،د. خودروساز ایتالیایی سوپراسپرت در تاریخ 30 آوریل سال جاری یک نامه اخطار برای دارندگان تمام خودروهای آسیب دیده ارسال خواهد کرد. همچنین، می‌تو،د برای اطلاعات بیشتر درباره زمان فراخو، خودرویتان با فراری تماس بگیرید.

11 ع، ها

تنها 13 وسیله نقلیه به طور بالقوه تحت تأثیر قرار می گیرند، اما با این وجود، این یک فراخوان ایمنی مهم است. مشکلی بالقوه در مورد کیسه هوای سرنشین وجود دارد که در مواردی که صندلی کودک روی آن صندلی نصب شده باشد، در صورت باز شدن کیسه هوا می تواند روی صندلی کودک تأثیر بگذارد. در نتیجه، طبق گفته اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA)، خودروهای آسیب دیده از استاندارد ایمنی خودرو فدرال شماره 208، “محافظت از تصادف سرنشینان” پیروی نمی کنند.

امروز یک خبر خوب و یک خبر بد برای دارندگان و علاقه مندان فراری SF90 Stradale داریم. یک مدل داغتر Versione Speciale در حال حاضر در دست توسعه است که احتمالاً باید ابرخودروی موجود را از هر نظر بهتر کند. این خبر خوب است. خبر بد این است که از صاحبان فعلی SF90 خواسته می‌شود که خودروهای خود را برای بازرسی سریع به فراری بازگردانند زیرا این خودروساز ایتالیایی فراخوان جدیدی را در ایالات متحده اعلام کرده است.

توجه به این نکته مهم است که تمام خودروهای SF90 که در حال حاضر در حال تولید هستند، از 21 فوریه به صندلی سرنشین سایز بزرگتر مجهز شده اند. در مورد فراخو، سوپراسپرت شما

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.