فیات 500X جایگزین تصاویر جاسوسی نمایش مدل با نشانه های طراحی آشنا

11 ع، ها

ما نمی د،م فیات چه زم، قصد دارد این کراس اوور را معرفی کند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این اتفاق تا اوا، سال جاری رخ نخواهد داد. فیات از زمان معرفی خود در ایالات متحده با مشکلاتی روبرو بوده است، اما این برند هنوز آمریکا را رها نکرده است.

در نوامبر گذشته، فیات فاش کرد که 500 نمادین را به ،وان یک خودروی الکتریکی به ایالات متحده بازگرداند. اگر 600 عدد بزرگتر در کنار آن بنشینید، می تواند تمجید خوبی برای فروشندگان باشد، زیرا تنها مدل دیگری که فیات در ایالات متحده می فروشد، 500X است که پس از این نسل ناپدید می شود. با این حال، ما هیچ ایده ای نداریم که آیا فیات جدید وارد آمریکا می شود یا خیر.


منبع: https://www.motor1.com/news/658144/fiat-500x-replacement-spy-s،ts/

کراس اوور جمع و جور که ما آن را فیات 600 می نامیم، همچنان از پوشش استتاری محکم استفاده می کند. این جزئیات ظاهری فیات را پنهان می کند، اما چراغ های جلوی گرد قابل مشاهده هستند. شکل کلی این کراس اوور با کاپوت کوتاه و دریچه مورب یادآور اخلاق برند فیات است.

ظاهراً فیات جدید مربوط به جیپ اونجر است. 600 از معماری CMP نسل دوم Stellantis بهره خواهد برد که زیربنای چندین مدل از برندهای مختلف تحت کنترل این شرکت است. همچنین مشخص نیست که فیات آن را چه نامی بگذارد، زیرا نام 500X را از بین خواهد برد.

گنجاندن پیشرانه الکتریکی ممکن است به طور کامل جایگزین گزینه موتور بنزینی نشود. همانند Avenger، فیات می‌تواند یک نوع گازسوز را در بازارهای خاص عرضه کند. یک توربوشارژ 1.3 لیتری سه سیلندر می تواند 600 جدید را تامین کند.

فیات احتمالاً یک نسخه الکتریکی از این مدل را ارائه خواهد کرد که دارای یک موتور الکتریکی در جلو با قدرت 154 ، بخار است، همانطور که Stellantis در دیگر محصولات الکتریکی خود انجام می دهد. بر،ب‌های روی خودرو نشان می‌دهد که این نمونه دارای باتری لیتیوم یونی است، اما می‌تواند یک مجموعه هیب، نیز باشد.

ع،‌های جاسوسی جدید یک کراس اوور کوچک در حال آزمایش را ثبت کرده‌اند و با توجه به طراحی، احتمالاً یک فیات جدید است. در نگاه اول شبیه فیات 500X به نظر می رسد، اما این خودروساز در پایان سال گذشته تولید آن را متوقف کرد. این وسیله نقلیه چیزی جدید و متفاوت است.

در حالی که این ع،‌های جاسوسی جدید فضای داخلی خودرو را به نمایش نمی‌گذارند، ع،‌های جاسوسی قبلی نگاه اجمالی را به خود جلب ،د. یک قاب گرد دور دسته ابزار دیجیتالی را احاطه کرده است که در کنار یک صفحه نمایش مستطیلی گسترده اطلاعات سرگرمی قرار دارد.

ع، های جاسوسی جایگزین فیات 500X

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.