لامبورگینی Urus PHEV به طور بالقوه موتور پورشه را پنهان کرده است


ما شواهد جدیدی داریم که نشان می دهد لامبورگینی در حال کار بر روی نسخه پلاگین هیب، اوروس است. این ابر SUV برقی اخیراً توسط عکاسان جاسوس ما در حالت پیش‌تولید در حالی که در کنار یک پورشه 911 پارک شده بود، شکار شد. در واقع، می‌توان ارتباط قوی‌تری بین Urus PHEV جدید و برند اشتوتگارت از آنچه انتظار داشت وجود داشت. اما ما هنوز تایید رسمی را نمی شنویم.

شایعات در خیابان این است که Urus PHEV از موتور LK5 پورشه استفاده خواهد کرد، چیزی که خودروساز اسپورت آن را پیشرانه هیب، 4.0 لیتری توئین توربو V8 استفاده شده در پانامرا توربو S E-Hybrid می نامد. در سدان پرفورمنس، این آسیاب 689 ، بخار (513 کیلووات) قدرت تولید می کند، اما اعتقاد بر این است که لامبو آن را به ،وجی بالاتری در حدود 820 ، بخار (612 کیلووات) تغییر خواهد داد. هنوز نمی‌تو،م این ،وجی را تأیید کنیم، اما به نظر می‌رسد که Urus PHEV قوی‌تر از Urus با موتور غیرهیب، 4.0 لیتری توئین توربو با 641 ، بخار (479 کیلووات) باشد.

ع، جاسوسی جدید لامبورگینی اوروس PHEV

14 ع، ها

در حالی که این یک افزایش قدرت سالم است، هیچ چیز مهمی در بیرون به افزایش قدرت اضافه اشاره نمی کند. با این حال، تغییراتی در نمای جلو وجود دارد که در زیر پوشش پنهان باقی می‌ماند، از جمله سپر جلو با طراحی متفاوت با دهانه‌های هوای اصلاح‌شده. این همان چیزی است که در پشت آن شاهد تغییراتی در سپر عقب هستیم. طرح‌های چرخ‌های جدید و احتمالاً گزینه‌های رنگی جدید نیز می‌توانند در دستور کار قرار گیرند، اما این در این ع،‌های جاسوسی جدید قابل مشاهده نیست.

اوروس پلاگین هیب، احتمالاً در بالای محدوده SUV قرار می گیرد و بالاتر از مدل Performante قرار می گیرد. همچنین سنگین‌تر از سایر برادران و برادران کم‌توان‌تر خود خواهد بود و احتمالاً ترازو را از وزن 4843 پوندی (2197 کیلوگرم) Urus S بالا می‌برد.

ما انتظار داریم تا اوا، سال جاری شاهد عرضه این نسخه الکتریکی جدید از Urus در نمایشگاه ها باشیم. این بخشی از برنامه‌های لامبورگینی برای برقی‌سازی کل خط تولید خود تا سال 2024 است. اولین کار مهم دیگر در آن بخش در اوا، سال 2023 به شکل جایگزینی آونتادور با موتور هیب، V12 انجام خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/631311/lamborghini-urus-phev-porsche-engine-spied/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.