ماشین‌های عضلانی الکتریکی دوج توسط شخص ثالث قابل تنظیم نیستند

دوج چارجر Daytona SRT Stryker Red Concept 8 ع، ها

البته تغییرات شاسی و بدنه مجاز خواهد بود. با این حال، وقتی صحبت از قدرت بیشتر و هندلینگ بهتر به میان می‌آید، مالکان آینده باید به نمایندگی‌های دوج مراجعه کنند تا بهترین استفاده را از خودروهای خود ببرند.

اگر شما یکی از ،، هستید که منتظر دریافت نسخه تولیدی Charger Daytona SRT هستند، یک خبر بد برای شما داریم. شما نمی‌تو،د ماشین‌های عضل، الکتریکی آینده Dodge را به تنهایی تنظیم کنید – حتی از طریق یک تیونر شخص ثالث.

فراتر از ظاهر خودروی نمایشی، دوج سطوح ،وجی نسخه 400 ولتی خودروی عضل، الکتریکی را با گزینه هایی بین 455 ، بخار (340 کیلووات)، 495 ، بخار (370 کیلووات)، 535 ، بخار (400 کیلووات)، 590 ، بخار اعلام کرده است. (440 کیلووات)، 630 ، بخار (470 کیلووات) و 670 ، بخار (500 کیلووات). سه ،وجی دیگر برای مدل‌های 800 ولتی SRT Banshee در دسترس خواهد بود.

این را تیم ،سکیس، مدیرعامل دوج می‌گوید کارسکوپ. دلیل این محدودیت این است که دوج می‌خواهد مطمئن شود که مشتریان ماشین‌های عضل، الکتریکی خود را به روش درست تنظیم می‌کنند.

دوج نسخه دیگری از Charger Daytona SRT Concept را در نمایشگاه SEMA در ، وگاس رونمایی کرد. این مدل با رنگ سه لایه Stryker Red با سقف مشکی و بر روی چرخ‌های 18 اینچی فیبر کربنی عرضه می‌شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/619609/dodge-electric-muscle-cars-tuners/

،سکیس نیز به کارسکوپ که دلیل دیگری برای این حرکت وجود دارد. با توجه به اینکه خودروهای برقی در مقایسه با همتایان ICE خود به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند، فروشندگان در طول دوره برق با از دست دادن درآمد مواجه خواهند شد. بسته های تیونینگ نصب شده توسط فروشنده برای جایگزینی درآمد از دست رفته در نظر گرفته شده است.

آینده خودروهای عضل، الکتریکی دوج قبلاً با معرفی کانسپت Charger Daytona SRT در ماه آگوست مشخص شده است. مطمئناً با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد و سیستم اگزوز Fratzonic Chambered آن بیشترین علاقه طرفداران و منتقدان را برانگیخت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.