مدل‌های Bentley Speed ​​Edition 12 موتور W12 برند را جشن می‌گیرند


بنتلی به تولید موتور W12 خود در آوریل 2024 پایان می دهد. برای خداحافظی با این نیروگاه، نسخه S،d ​​12 بنتایگا، کانتیننتال GT، کانتیننتال GTC و فلاینگ اسپور را معرفی می کند. هر یک از آنها در یک تیراژ محدود 120 واحدی عرضه می شوند.

Continental GT و Continental GT Convertible دارای نشان S،d ​​Edition 12 در گلگیر جلو هستند. Bentayga و Flying Spur این نشان را روی ستون عقب داشتند. یک پلاک شماره دار روی جلد موتور قرار دارد.

همه آنها با بسته Blackline عرضه می شوند که کروم بیرونی را تیره می کند. آنها بر روی چرخ های 22 اینچی سوار می شوند و کالیپرهای ترمز نقره ای در پشت آنها قرار دارند.

Bentley Bentayga، Flying Spur، Continental GT و Continental GTC S،d ​​Edition 12

36 ع، ها

به ،وان یک گزینه، مدل‌های S،d ​​Edition 12 در رنگ جدید Opalite موجود هستند. این ،یبی از خا،تری روشن و سبز است، و بنتلی می‌گوید زم، که خورشید به بدن برخورد می‌کند، جلوه‌ای از سطح مسی وجود دارد.

در داخل، این نسخه ویژه چند گزینه اثاثه یا لوازم داخلی را ارائه می دهد. ،یداران می توانند تمام مشکی بلوگا یا ،یبی دو رنگ از آن رنگ را با آبی برونل، قرمز کریکتبال، کتان یا نارنجی دریافت کنند. صندلی‌ها دارای لوله‌های نقره‌ای مولینر هستند و دوخت کنتراست ،یبی از رنگ‌های Anthracite، Porpoise و Stratos است. همه این مدل ها با روکش چوبی براق گرند بلک عرضه می شوند. دریچه های هوای توقف اندام “12” در آنها ماشین کاری شده است.

به ،وان یک ویژگی خاص، مدل‌های S،d ​​Edition 12 نیز با مدل موتور W12 در مقیاس 15 درصد عرضه می‌شوند. بنتلی آنها را از آلومینیومی که از یک بلوک موتور W12 واقعی به دست می‌آید ریخته‌گری می‌کند.

بنتلی بیش از 100000 نمونه از موتور W12 ساخته است. این برند این نیروگاه را در سال 2003 برای Continental GT معرفی کرد. با استفاده از پیکربندی سیلندر W اجازه دهید آسیاب 24 درصد کوتاهتر از مهندسی آن به ،وان یک V12 باشد.

برقی‌سازی آینده بنتلی است زیرا این برند قصد دارد تا سال 2030 فقط خودروهای برقی ارائه کند. اولین مدل الکتریکی در سال 2026 وارد بازار می‌شود.

مدیر عامل بنتلی، آدریان هالمارک، اخیراً جزئیاتی در مورد EV منتشر کرده است. این شرکت دو باتری، از جمله آنچه هالمارک آن را “W12 باتری ها” می نامد، ارائه خواهد کرد. به علاوه، موتورهای الکتریکی 50 تا 100 درصد قدرت بیشتری نسبت به موتورهای احتراقی فعلی خودروساز تولید می کنند. محدوده رانندگی می تواند تا 450 مایل باشد.


منبع: https://www.motor1.com/news/666327/bentley-bentayga-continental-flying-spur-s،d-edition-12/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.